پرسپولیس نیوز: مهاجم پرسپولیس با رقم زدن اولین هت تریک خود به صدر جدول گلزنان پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر رفت و از مهدی طارمی، پیشی گرفت.

علی علیپور، در بازی با شاهین شهرداری بوشهر برای اولین بار در لیگ هت تریک کرد. این اتفاق برای او عنوان جدیدی را به ارمغان آورد.

مهاجم سرخپوشان با هت تریک در بوشهر، تعداد گل های خود را به عدد ۴۷ رساند و با گذر از مهاجم بوشهری پرسپولیس، مهدی طارمی که ۴۵ گله بود در صدر جدول بهترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر قرار گرفت. جواد کاظمیان و کریم باقری هم نفرات بعدی این فهرست هستند.

گلزنی علیپور طلسم هایی را هم برای سرخپوشان شکست. آخرین هت تریک یک بازیکن پرسپولیس در لیگ، به گل های کریم انصاریفرد در دوره دوازدهم لیگ برتر در سال ۹۱ بر می گردد که در جام حذفی هم برای پرسپولیس هت تریک کرده بود. ضمن آن که مهدی طارمی در سال ۹۶ در لیگ قهرمانان موفق به هت تریک شده بود ولی آخرین هت تریک سرخپوشان در لیگ به ۷ سال قبل بر می گشت که سرخپوشان ایران با ۶ گل، پیکان را شکست دادند.

همچنین پیروزی ۵ بر صفر برابر شاهین، بهترین پیروزی سرخپوشان در لیگ برتر، پس از پیروزی ۶ بر صفر برابر مس کرمان در سال ۹۲ بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)