چهارشنبه 21 اسفند (15:17)

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت:‌ در حاشيه بازي ديروز با معاونان رئيس جمهوري درباره سهام پرسپوليس جلسه داشتم.

حسين هدایتی، ‌اظهار داشت: دنبال بازارگرمي و حاشيه‌سازي نيستم. من با سعيدلو و علي آبادي، معاونان زحمتكش رئيس جمهوري طي دو روز گذشته و در حاشيه بازي با الشارجه امارات جلسه‌اي داشتم و در خصوص سهام پرسپوليس با آنها گفت و گو كردم.
وي افزود: حرف‌هايي به من زده شده است اما واگذاري سهام به مسئولان و مديران بستگي دارد. قرار است نتيجه‌ را به من اعلام كنند.
هدايتي عنوان كرد: از روز اول به عنوان سرباز به پرسپوليس‌ آمدم. هميشه تعامل خوبي با مسئولان باشگاه و مسئولان بلندپايه داشته‌ام. اميدوارم به من اطمينان شود و جواب جلسه با معاونان رئيس جمهوري را زودتر بگيرم.
هدايتي در خصوص بازي روز گذشته مقابل الشارجه امارات خاطرنشان كرد: از بازيكنان راضي هستيم. اين پيروزي را مديون هواداراني هستيم كه ما را سربلند كردند و ورزشگاه آزادي را خالي نگذاشتند.
وي ادامه داد: در نيمه اول با غيرت بازيكنان و تفكرات كادر فني و تشويق تماشاگران يك روز حماسي را رقم زديم اما در نيمه دوم خوب نبوديم و به 3 گل بسنده كرديم. بايد بدانيم كه براي موفقيت برابر الشباب عربستان بايد مثل نيمه اول بازي با الشارجه باشيم.
هدايتي يادآور شد: براي موفقيت اين تيم هر كاري از دستم برآيد. تا موقعي كه بتوانم انجام وظيفه خواهم داد و اميدوارم در اين باره نااميد نشوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)