پرسپولیس نیوز: با وجود گذشت یکسال از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اما هنوز برخی از اعضای این تیم نتوانستند پاداش صعود به فینال را دریافت کنند.

تیم پرسپولیس یک سال پیش دقیقا در چنین روزی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار کرد و در حالی که در بازی رفت دو بر صفر به این تیم باخته بود اما در بازی برگشت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد تا به نایب قهرمانی مسابقات بسنده کند.

در پی صعود تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته مبلغ دو میلیون دلار به عنوان پاداش به این تیم داده شد و در حالی که قرار بود بخشی از این مبلغ صرف امور جاری میزبانی در فینال شود اما قرار بود بخش عمده این پول بین اعضای تیم تقسیم شود با این حال با وجود گذشت یکسال هنوز این مساله به صورت قطعی و کامل انجام نشده است.

با وجود اینکه بیشتر بازیکنان پرسپولیس پاداش صعود به فینال قهرمانان آسیا را دریافت کردند اما هنوز برخی از بازیکنان جوان و برخی از اعضای تیم هنوز به صورت کامل پاداش خود را دریافت نکرده‌اند و این مساله تعهد مالی برای مسئولان فعلی این باشگاه ایجاد کرده است.

رقمی در حدود ۷۰ هزار دلار تعهدی  است که باید یکسال قبل انجام می‌شده اما این اتفاق رخ نداده و مسئولان فعلی باشگاه باید این مبلغ را بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)