بررسی یارانه ها به جای فوتبال ! / نود این هفته پخش نمی شود

مرجع خبری پرسپولیس : ايام سوگواري و پخش مسابقه‌ي فوتبال منچستر يونايتد و آرسنال، باعث شد تا شبكه سه برنامه نود را اين هفته در كنداكتور پخش خود قرار ندهد.

 

شبكه سه سيما به پخش برنامه «90» در شنبه شب(20 آذر ماه) تمايل نشان داده است كه به دليل احترام به مخاطبان و تاكيد بر پخش اين برنامه در باكسي ثابت، سازندگان «90» با اين امر موافقت نكردند.

برنامه‌ي «90» كه مدت يازده سال است آخرين اتفاقات فوتبال ايران را تحليل مي‌كند، دوشنبه ـ هشتم آذر ماه ـ نيز به دليل پخش زنده‌ي ديدار بارسلونا و رئال مادريد پخش نشد و اين برنامه پنجشنبه ـ 11 آذر ماه ـ به روي آنتن رفت.

 

 

برنامه‌ي «90» با اجرا و تهيه‌كنندگي عادل فردوسي‌پور روزهاي دوشنبه حدود ساعت 22 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌رود و به طور معمول اگر در هفته‌اي امكان پخش اين برنامه در روز دوشنبه نباشد، «90» پنج‌شنبه شب پخش مي‌شود.

 

اما از آن جا كه پخش برنامه‌هاي اينچنين در روزهاي سوگواري كه با عاشوراي و تاسوعاي حسيني مصادف است، معمول نيست، به طور قطع «90» پنجشنبه ـ 25 آذر ماه ـ نيز پخش نخواهد شد. البته در سال‌هاي گذشته در مواردي شاهد پخش برنامه‌ي «90» در مناسبت‌ها نيز بوده‌ايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)