شنبه 26 بهمن(14:40)

مرجع خبری پرسپولیس : كاروانهو: مشكل پرسپوليس زدن گل زود هنگام بود

كاستا: براي برخي از بازيكنان پرسپوليس تمرينات ويژه اي دارم

كاروانهو: مشكل پرسپوليس زدن گل زود هنگام بود

مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ براي زدن گل زود هنگام تلاش كرديم و مشكل ما فقط همان زدن يك گل بود.

كاروانهو اظهار داشت:‌ بازي سختي را برگزار كرديم و مي‌دانستيم كه بايد در مقابل تيم صدرنشين به ميدان برويم. استقلال به خوبي سازماندهي شده بود.
وي افزود: تيم ما بازي خوبي انجام داد و حركات تاكتيكي استقلال را خنثي كرد. اگر گل زود هنگام مي‌زديم مشكل ما حل و بازي كاملا به نفع ما مي شد اما از فرصت‌هايمان استفاده نكرديم.
وي ادامه داد: پس از خوردن گل دوندگي تيم بسيار زياد شد و ما با دوندگي زياد به بازي برگشتيم. در موقع حساسي به گل رسيديم. تيم ما براي برد به دربي رفته بود اما متاسفانه موفق نبود.
وي خاطرنشان كرد: ديگر نبايد به اين بازي فكر كرد و به فكر بازي‌هاي حساس آينده باشيم چون روزهاي سختي در پيش داريم و اين دربي فقط 3 امتياز داشت.

كاستا: براي برخي از بازيكنان پرسپوليس تمرينات ويژه اي دارم

مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ از شرايط بازيكنان راضي هستم اما براي برخي از آنها تمرينات ويژه بدني دارم.

كاستا اظهار داشت: حساسيت دربي ايراني‌ها را مي‌دانستم و براي من جالب بود كه روز گذشته اين ديدار را از نزديك ديدم.
وي در خصوص شرايط بدني بازيكنان پرسپوليس گفت: فكر مي‌كنم بازي ديروز جواب همه سوالات خبرنگاران ايراني باشد. به طور كل ما بسيار خوب دويديم و مزد زحمات خود را در دقيقه 92 گرفتيم.
وي افزود: در روزهاي آينده براي چند بازيكن پرسپوليس تمرينات ويژه‌اي را در نظر گرفتم تا آنها براي بازي‌هاي بعدي آماده‌تر شوند.
كاستا يادآور شد: فكر كنم بازيكنان پرسپوليس روز گذشته يكي از بهترين نمايش‌ها را با توجه به قدرت فيزيكي خوبشان به نمايش گذاشتند و مي‌توانستند برنده دربي بزرگ ايراني‌‌ها باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)