پرسپولیس نیوز: عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت که این کمیته تا این لحظه تصمیمی درباره اعطای مجوز به باشگاه‌ها اتخاذ نکرده و فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

احمد رضا براتی عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها درباره اینکه وزارت ورزش اعلام کرده سهمیه آسیایی پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی حفظ شده است، گفت: مرجع تصمیم‌گیری در خصوص اعطای مجوز به باشگاه‌ها، کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای است و این کمیته تا این لحظه یعنی بعدازظهر سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ هیچ‌گونه تصمیمی در خصوص اعطای مجوز به باشگاه‌ها اتخاذ نکرده است. اگرچه این کمیته بیش از شش جلسه رسمی و مفصل برگزار کرده ولی تاکنون رای نهایی را صادر نکرده است.

وی ادامه داد: وضعیت باشگاه‌های تراکتورسازی و پرسپولیس را امیدوارکننده ارزیابی می‌کنم. این دو باشگاه بخش زیادی از بدهی‌ها را پرداخت کرده و در خصوص بخش زیادی نیز موفق با توافق با طلبکاران شده‌اند اما به هر حال گزارش نهایی فردا از طرف آقای سهیل مهدی دبیر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارائه می‌شود و بر اساس این گزارش و سایر اسناد و مدارک رای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای صادر خواهد شد.

براتی عنوان کرد: به وضعیت باشگاه نفت مطلقا خوش‌بین نیستم و به احتمال خیلی زیاد این باشگاه فردا موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای نخواهد شد. تکلیف استقلال نیز در جلسه فردا مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)