مرجع خبری پرسپولیس : برانكو ایوانكوویچ سرمربی سابق تیم ملی همچنان در ایران طرفداران خاص خودش را دارد و حتی نتایج این مربی در تیم‌هایی كه فعالیت می‌كند برای رسانه‌های ایرانی مهم است.

 

برانكو چند روزه پیش از هدایت تیم فوتبال شاندونگ چین بركنار شد و حالا در تیمی فعالیت نمی‌كند. شاید خیلی‌ها در انتظار بازگشت او به فوتبال ایران باشند ولی هیچ تیم ایرانی به ایوانكوویچ پیشنهاد نداد. برانكو در مورد وضعیت فعلی خودش و مسائل مختلف دیگر، گفت‌وگویی را انجام داده که می‌خوانید.

*كنار گذاشتن شما از تیم شاندونگ چین تا حدودی غافلگیركننده بود. در این مورد صحبت می‌كنید؟

به نظر من جدایی از شاندونگ اصلاً اتفاق عجیبی نبود. آنهایی كه فوتبال را دنبال می‌كنند همیشه شاهد چنین اتفاقاتی هستند. مربیان و بازیكنان مدام در حال تغییر هستند و این جابه‌جایی‌ها دلایل مختلفی دارد. من در شاندونگ روزهای خوبی داشتم ولی حالا دیگر در این تیم نیستم و باید هر دوی ما دوران جدیدی را آغاز كنیم.

* از اینكه چنین اتفاقی برایتان افتاد ناراحت نیستید؟

ما همیشه با فوتبال در ارتباط هستیم و مربی باید برای هر اتفاقی آمادگی داشته باشد. من و باشگاه به خوبی در مورد همه چیز كنار آمدیم و از این تیم رفتم.

*حالا قرار است چه تصمیمی بگیرید؟

نمی‌دانم. الان فقط به این فكر می‌كنم كه به كرواسی برگردم و استراحت كنم.

*به ایران نمی‌آیید؟

شما اولین نفری نیستید كه این سئوال را در طول دو هفته اخیر از من می‌پرسید. بعضی از خبرنگاران ایرانی هم با من تماس داشتند و به آنها شرایطم را توضیح دادم.

*از هیچ تیمی پیشنهاد ندارید؟

من تازه با شاندونگ قطع همكاری كردم.

*تیم‌های ایرانی با شما تماس نگرفته‌اند؟

خیر. من هیچ پیشنهادی از تیم‌های ایرانی ندارم.

*اگر پیشنهادی باشد قبول می‌كنید؟

این خوب نیست كه در مورد اتفاقی كه هنوز نیفتاده حرف بزنیم.

*مربیگری در چین سخت‌تر است یا در ایران؟

مربیگری همیشه سخت است و فرقی نمی‌كند كجا باشد.

*در ایران بعضی‌ها معتقدند كه شما به دلیل اتفاقاتی كه در جام جهانی 2006 آلمان افتاد، دلسرد شده‌اید و دیگر دوست ندارید به این كشور برگردید.

خیر. اینطور نیست كه شما می‌گویید، من دلسرد نشده‌ام. یك مربی همیشه باید منتظر اتفاقات باشد و آینده اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. شاید اتفاقاتی افتاد كه من به ایران برگشتم و شاید هم به این زودی‌ها چنین اتفاقی نیفتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)