پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در ایران مربیان پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی و … زیادی مثل توشاک کار کردند اما آنها که نتیجه گرفتند کروات بودند.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: آن  سایت اشتباه نوشته است. صحبت کردم و گفتم تنها مربیان خارجی که در ایران نتیجه گرفتند مربی کروات بودند. از استانکو گرفته تا رایکوف، من، کرانچار، بگوویچ و … را نام بردم.

*خودم را درگیر کار مربیان دیگر نمی‌کنم

وی درمورد اینکه از او اظهار نظری در مورد کی‌روش مطرح شده است، عنوان کرد: در مورد کی‌روش چه چیزی نوشته است.

برانکو در مورد اینکه از قول او نقل شده که کی‌روش مثل مربیان غیر کروات دیگر بدون کسب افتخار اخراج خواهد شد، اظهار داشت: اول باید بگویم این روش من نیست. من این حرف را نزدم و هیچ وقت خودم را درگیر کار مربیان دیگر نمی‌کنم. فقط همان حرفی که زدم را بیان کردم. در ایران مربیان پرتغالی، اسپانیایی، ایتالیایی و … زیادی مثل توشاک کار کردند اما آنها که نتیجه گرفتند کروات بودند. از کسی اسمی نبردم چرا که به این موضوع اصلا علاقه ندارم.

* همه با هم در موفقیت پرسپولیس نقش داشتیم

سرمربی پرسپولیس در مورد تیتر یکی از رونامه‌های امروز در مورد اینکه از قول او اعلام شده اگر هر فردی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس بیاید برای این تیم فرقی ندارد، گفت: چنین حرفی نزدم. گفتم پرسپولیس به عنوان یک باشگاه قائم به فرد نیست. بازیکن، مربی، مدیرعامل و .. فرقی نمی‌کند. پرسپولیس یک سازمان بزرگ است. در مورد گرشاسبی هم گفتم او خیلی عالی کار را در اختیار گرفت و پیش برد. امروز هم در مصاحبه‌ام گفتم همه نتایجی که کسب می‌کنیم برای من و بازیکنان نیست. این نتایج مشترک از سوی همه تیم‌ است. از مدیران باشگاه حمیدرضا گرشاسبی گرفته تا مربی بازیکنان و هواداران همه نقش دارند. اعضای محترم تدارکات و کادرپزشکی هم سهیم هستند و تلاش می‌کنند. من مقررات را نمی‌دانم و نمی‌توانم بحثی در این مورد کنم ولی گرشاسبی کارش را به نحو احسن انجام داده است.همه از مشکلات پرسپولیس اطلاع داریم. با وجود اینکه نتوانستیم بازیکنان جدیدی جذب کنیم اما چند کار را به صورت موازی به بهترین شکل پیش بردیم. گرشاسبی و مدیریت باشگاه وضعیت مالی را به ثبات رساندند که به نظر من این کار به خوبی انجام شد.

وی افزود: بسیاری از بدهی‌های باشگاه تسویه شد. همین بدهی‌ها ما را از حذف در آسیا تهدید می‌کرد. روی جذب بازیکنان جدید کار کردیم. در تمرینات سروش رفیعی و مهدی شریفی را دیدید. می‌دانید با مهدی شیری و مهدی ترابی هم توافق کردیم.در کنار همه این مسائل نتایج خوبی گرفتیم و در بهترین و بالاترین سطح موفق بودیم.

* در ۳-۴ سال قبل پرسپولیس بیش از هر تیمی متضرر شده است

برانکو در مورد اینکه چند بازی سخت پیش روی پرسپولیس است، گفت: بازی‌های سختی در پیش داریم. در کل این فصل خیلی درگیر بودیم. ۵ روز قبل از فینال بازی سختی با سایپا داشتیم و درخواستی برای تعویق بازی نکردیم. در چند بازی بدون ملی پوشان بازی کردیم. مقابل نساجی مازندران، نود ارومیه، و ‌ پیکان در شرایط سختی بازی کردیم. در این شرایط هیچوقت کمک نخواستیم و کسی هم به ما کمک نکرد. نمی‌دانم چه کسی آمار را استخراج می‌کند اما به طور قاطع می‌گویم تیمی که در ۳-۴ سال گذشته بیشتری ضرر را متحمل شده پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)