پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر بازیکنان من خوب باشند، از هیچ‌کس نمی‌ترسیم، چیزی که در سه سال اخیر نشان دادیم.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم از برد مقابل تراکتورسازی و از این بازی لذت بردم. باید به بازیکنانم دوباره تبریک بگویم و چیزی که بیشتر من را خوشحال کرد، پر شدن ورزشگاه بود.

تراکتورسازی شانس درست و حسابی روی دروازه ما نداشت
وی اضافه کرد: می‌دانستم بازی سختی خواهیم داشت. آنها تیم‌شان را عوض کرده بودند و بازیکنانی چون محمد نوری روی نیمکت نشسته بودند. تراکتورسازی می‌خواهد بالای جدول باشد و البته استحقاقش را دارد. با این حال، حریف شانس درست و حسابی روی دروازه ما نداشت. البته ما هم به لحاظ تاکتیکی خوب کار کردیم.

واکنش هواداران ما در بازی دیروز طبیعی بود
برانکو در مورد حواشی بازی گفت: منظورتان چه چیزی است؟ همه دنیا چنین چیزی هست. وقتی پرسپولیس و تراکتورسازی بازی دارند، خودشان می‌دانند چه رقابتی بین تبریز و تهران یا بازیکنان دو تیم وجود دارد. فکر می‌کنم فقط پنج هزار نفر از تبریز به ورزشگاه آمده بودند و طبیعی است که هواداران ما واکنش نشان دهند.

همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان من با احترام برای بازی با تراکتورسازی وارد زمین شدند، اما خیلی‌ها گفتند چرا پنج گل به فولاد نزدید؟ آنها ظاهراً فراموش کرده‌اند این تیم در رده دوم جدول است. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه مضاعف دارند و این کار ما را سخت می‌کند.

فردا برای تمدید قراردادم به باشگاه می‌روم
برانکو در خصوص اینکه حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته است که فردا برای تمدید قرارداد با او جلسه‌ای خواهد داشت، گفت: بله، فردا قرار است به همراه دستیارانم به باشگاه رفته و با هم صحبت کنیم. در مورد یکسری جزئیات باید با باشگاه صحبت کرده و آن را حل کنیم.

بازیکنانم خوب باشند از هیچ‌کس نمی‌ترسیم!
وی در خصوص صحبت‌هایی که روز گذشته با جواد خیابانی انجام داد، گفت: قبول دارم که خیابانی هوادار استقلال است و هواداری این تیم را می‌کند، اما توجهی به استقلال ندارم، چون ما روز گذشته با تراکتورسازی بازی داشتیم. من گفتم استقلال تیمی خوب است و یک مربی عالی دارد. بیشتر از این چه چیزی باید بگویم؟ آنها درگیر مشکلات خودشان هستند و تیم من هم روزبه‌روز بهتر می‌شود. اگر بازیکنان من خوب باشند، از هیچ‌کس نمی‌ترسیم، چیزی که در سه سال اخیر نشان دادیم. استقلال و تراکتورسازی فوتبال خودشان را انجام می‌دهند، ما هم کار خودمان را.

گول مشکلات نفتی‌ها را نمی‌خوریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل تیمش با نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر تصریح کرد: ما می‌دانیم آنها مشکلات زیادی دارند و پنهان نمی‌کنیم تیم خوب و بازیکنان بهتری داریم و در نهایت موقعیت بهتری برای پیروزی داریم، اما با احترام به نفت، اصلاً گول مشکلات آنها را نمی‌خوریم. مطمئن هستم آنها همه تلاش‌ خود را خواهند کرد تا تیم ما را به‌هم بریزند. همیشه از این جور بازی‌ها بیشتر می‌ترسم.

می‌خواهیم بیشترین امتیازات را گرفته و بیشترین گل‌ها را بزنیم
برانکو با اشاره به اهداف‌ تیمش اظهار داشت: هدف‌گذاری ما این است که بیشترین امتیازات را گرفته و بیشترین گل‌ها را بزنیم. هدف ما قهرمانی است، اما می‌خواهیم بیشترین امتیاز را هم بگیریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)