پرسپولیس نیوز :سرمربی پرسپولیس گفت: قاطعانه می‌گویم که از نتیجه پایانی بازی راضی هستم چون که ما عقب بودیم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی‌، گفت: قاطعانه می‌گویم که از نتیجه پایانی بازی راضی هستم چون که ما عقب بودیم. ما در حالی که دو گل عقب بودیم توانستیم دو گل خورده را جبران کنیم و بازی را به تساوی بکشیم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و ما انتظار چنین بازی در سطح بالا را داشتیم، با دو گلی که زدیم به بازی برگشت امیدوار شدیم و باید بگویم که امشب بازی خیلی خوبی انجام دادیم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: الاهلی تیم بسیار خوبی است و من دیروز هم به این موضوع در صحبت‌هایم اشاره کردم آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و تیم قدرتمندی هستند اما با نتیجه‌ای که به دست آمد امید زیادی به بازی در ابوظبی داریم چرا که می‌توانیم نتیجه خوبی در بازی برگشت بگیریم.

برانکو تصریح کرد: گفته بودم که الاهلی هجومی بازی می‌کند و این موضوع را هم امشب دیدیم. همچنین باید بگویم که لئوناردو که از پارتیزان‌بلگراد به الاهلی آمده بود را می‌شناختیم و شناخت خوبی نسبت به او داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به بازیکنانم بابت نتیجه به دست آمده تبریک می‌گویم. آنها در حالی که دو گل عقب بودند نتیجه را مساوی کردند و تمرکزشان را از دست ندادند. ما الان به بازی برگشت در ابوظبی امیدواریم و امیدوارم که بتوانیم نتیجه لازم را در ابوظبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)