پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ از برتری تیمش مقابل سپیدرود رشت ابراز رضایت کرد و گفت: همیشه در مصاحبه‌هایم اعلام کرده‌ام در دربی برنده از قبل معلوم نیست.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: از این برد خیلی راضی هستم. خیلی اذیت شدیم، حمله کردیم و دنبال برد بودیم. پاداش تلاش و زحمتی که بازیکنان کشیدند را در نهایت گرفتیم. تبریک می‌گویم، تبریکی بزرگ به بازیکنانم. بعد از آن خالی شدن پس از بازی با الدحیل و صعود به نیمه نهایی آسیا، این‌طور بازی‌ها به دلیل بازی سنگین، ریسک بسیار بزرگی است. نه فقط برای پرسپولیس، برای تمام تیم‌های دنیا. با این حال بازیکنان خواست، انگیزه و توان بالایی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شرایط بدنی بازیکنانش گفت: بازیکنانم از نظر بدنی هم نشان دادند خیلی زود می‌توانند به حالت اولیه بازگردند. ما موقعیت‌های گل زیادی هم از دست دادیم و می‌توانستیم زودتر از این و با آرامش بازی را به پایان برسانیم. به‌هرحال نتیجه در لحظات پایانی رقم خورد و از این برد خوشحالم. یک بار دیگر تبریک بسیار بزرگ و بزرگ را به بازیکنانم می‌گویم و از تلاش آنها ممنونم، به خصوص تلاشی که در این بازی کردند.

برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس این فصل نتایج خوبی گرفته و آیا فکر می‌کرد این‌گونه باشند، گفت: من گفته بودم و اعتقاد داشتم. گفتم که امید و احمد نوراللهی باز می‌گردند. بشار رسن آن‌طور که باید خودش را نشان می‌دهد، چون او سال گذشته بیشتر در اختیار تیم ملی‌اش بود. جای وحید، فرشاد و صادق همچنان خالی است و در این بازی ما کمال و ماهینی را هم نداشتیم. با این حال بازیکنانم میل بسیار بالایی برای این بازی داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که دربی و دیدار با السد در نیمه نهایی آسیا را پیش‌رو دارد و آیا بازیکنانش با این فشار دچار خستگی و اُفت نخواهند شد، اظهار داشت: در دربی نه بازیکنی خسته خواهد بود و نه ناراحت. همیشه در مصاحبه‌هایم اعلام کردم در دربی برنده از قبل معلوم نیست. این یک بازی خاص است، اما ما با روحیه و نشاط برای این بازی آماده می‌شویم. بازیکنانم خود را به خوبی برای این بازی ریکاوری خواهند کرد و تا روز پنجشنبه آماده بازی می‌شوند.

برانکو در واکنش به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه گل پیروزی تیمش مقابل سپیدرود را بازیکنی به ثمر رساند که برخی می‌گفتند حضور این بازیکن در پرسپولیس با دلالی بوده است، اما به نظر می‌رسد گل او پاسخی به این اتهامات بود، تصریح کرد: من بابت این سؤال تشکر می‌کنم و نظر شما درست است. خیلی انتقادها و تحقیر کردن‌ها به سمت آدام همتی بود، چون پدربزرگ او یکی از معروف‌ترین هنرپیشه‌های ایران است، اما او به بهترین نحو نشان داد لیاقت بودن بین ما را دارد. با این حال خوشحالم و به او بابت گل زیبایی که زد، تبریک می‌گویم. این گل پاداش همه زحمات و تلاش‌هایی بود که او در تمرینات انجام می‌دهد و این گل پاداش زحمات خودش بود. برای آدام هم ساده نبود و این گل پاسخ تمام فشارها و تحقیرهایی بود که به سوی او می‌شد. بار دیگر از سؤال شما تشکر می‌کنم.

وی در خصوص اینکه کمال کامیابی‌نیا در آستانه محرومیت بود و آیا برای اینکه این بازیکن را در دربی از دست ندهد در ترکیب قرار نداد، گفت: بله، درست است و دقیقاً به همین دلیل به او بازی ندادیم. کمال بازیکنی است که دُز هجومی بالایی به تیم ما می‌دهد و انگیزه بالایی دارد. او بیشتر مواقع هم در آستانه کارت گرفتن است و دقیقاً به این دلیل به او بازی ندادم که در آستانه گرفتن کارت چهارم و محروم شدن بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که کمال کامیابی‌نیا بسیار محکم بازی می‌کند و بیشتر اوقات باعث کارت گرفتن او می‌شود و همین سبک بازی را سیدجلال حسینی هم دارد و آیا این مسائل به ضرر پرسپولیس نیست که باعث محرومیت بازیکنان کلیدی این تیم می‌شود، گفت: نه، به ضرر تیم نیست. روش بازی ما این‌طور است که روی آن اصرار داریم. پرسینگ بالا در زمین حریف و بالا بازی کردن، اما پرسینگ و بالا بازی کردن سالم. با این حال طبیعی است گاهی اوقات احساسات به بازیکن غلبه می‌کند و منجر به کارت گرفتن می‌شود. البته این شادابی و انگیزه به این منجر می‌شود که الدحیل حتی موقعیتی روی دروازه ما نداشت. سیدجلال هم بسیار استادانه و عالی بازی می‌کند و رهبر تیم ماست و بار زیادی از تیم ما را با خود می‌کشد. با این سن و سال جای تحسین دارد و به او تبریک می‌گویم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که برای او بازی دربی مهم است یا السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و خودش ترجیح می‌دهد برنده کدام بازی باشد، اظهار داشت: برای من مهم‌ترین بازی، بازی بعدی است. مهم‌ترین بازی بعد از دیدار مقابل الدحیل، دیدار مقابل سپیدرود بود و دیدید تقریباً با ترکیب ثابت بازی کردیم. کمال را به این دلیل بازی ندادم که کارت زرد چهارم را نگیرد، اما ماهینی به دلیل مصدومیت بازی نکرد. با این حال مطمئنم ماهینی به دربی می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)