پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم پرسپولیس گفت: الجزیره بعد از اینکه گل دوم را وارد دروازه مان کرد، روحیه گرفت.

برانکو بعد از شکست ۳ بر ۲ مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: درباره بازی باید بگویم این برد را به الجزیره تبریک می‌گویم. در آسیا هر کسی اشتباه کند مجازات می شود و امروز شرایط متفاوت بود و سعی کردیم برنده شویم اما روی یک اشتباه گل خوردیم.

* کمال به دلیل در رفتگی کتف بازی برگشت را از دست داد

وی افزود:در بازی برگشت یک بر صفر یا ۲ بر یک برنده شویم، صعود می‌کنیم اما کمال کامیابی نیا به دلیل دررفتگی کتف در بازی برگشت نداریم.

* ۲ گلی که زدیم برای بازی برگشت خیلی تاثیرگذار خواهد بود

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه ۲ گلی که در خانه حریف زدید چقدر برای بازی برگشت مثمرتمر خواهد بود، گفت:این دو گل خیلی موثر است و باعث می شود که در بازی برگشت گل بزنیم و صعود کنیم.

* با خوردن گل دوم حریف روحیه گرفت

برانکو در مورد اینکه الجزیره را دستکم گرفته بودید، اظهار داشت: هم نیمه اول و هم نیمه دوم خوب بودیم اما بعد از خوردن گل مساوی روحیه تیمی حریف بهتر شد و نتوانستیم شرایط خوب را تکرار کنیم اگر گل مساوی را نمی‌خوردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

* بازی برگشت آسان نیست، کار سختی در تهران داریم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چقدر تیمش شانس صعود دارد، عنوان کرد: بازی برگشت آسان نیست و قطعا بازی سختی است. امروز شانس گل زیادی داشتیم و از آنها استفاده نکردیم اما دربازی برگشت باید بهتر باشیم و نتیجه بگیریم.

*تضمینی وجود ندارد که اشتباهات امشب دوباره تکرار نشود

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی فارس مبنی بر اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس اشتباهات فردی داشتند و چه تضمینی است که این اشتباه ها در بازی برگشت تکرار نشود گفت: بله، دقیقا همین طور است که گفتید. اشتباهاتی داشتیم و گل خوردیم و تضیمنی وجود ندارد که بگوییم این اشتباه ها تکرار نمی شود باید جنبه مثبت قضیه را نگاه کنیم که این اشتباه ها تکرار نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)