پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب‌آهن ابراز رضایت کرد و گفت که بازیکنان ذوب‌آهن در شکست سنگین تیم‌شان مقصر نبوده‌اند.

برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی پرگل ۴ بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز، بابت زلزله اخیر تسلیت می‌گویم که دوباره کرمان را لرزاند. خدا را شکر تلفات جانی نداشت. در مورد بازی هم باید بگویم که واقعاً از کار خوب بازیکنانم لذت بردم و اینکه چه بازی زیبایی به نمایش گذاشتند. از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم که این بازی قشنگ را به نمایش گذاشتند.

شاگردانم محکم، خلاقانه و زیبا بازی کردند
وی در ادامه افزود: این قشنگ‌ترین هدیه‌ای بود که به هواداران تقدیم کردیم. هیچ لذتی بالاتر از این نیست که به همراه هواداران‌مان این بازی قشنگ را ارائه کنیم و به خاطر پیروزی شادی می‌کنیم. واقعاً به این مسابقه توجه خاصی داشتم، چون ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است. شاید این جایگاهی که اکنون در جدول دارند، شایسته این تیم نباشد، اما خب طبیعی است که مقابل پرسپولیس همه چیز متفاوت می‌شود و به خاطر همین و با احترام فراوان به ذوب‌آهن باید بگویم توجه زیادی به این بازی داشتند. از بازی بازیکنانم لذت بردم که از خود بازی محکم، خلاقانه و زیبا به نمایش گذاشتند.

این بازی زیباترین مواردی که یک بازی فوتبال می‌تواند داشته باشد، داشت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردانش به خاطر ارائه بازی زیبا مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: ما سه گل خیلی قشنگ از سه حرکت دست جمعی به ثمر رساندیم و موقعیت‌های بسیار دیگری هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم. این بازی زیباترین مواردی که یک بازی فوتبال می‌تواند داشته باشد به همه نشان داد. از این بابت خوشحالم که ذوب‌آهن که خط حمله خیلی خوبی دارد به جز ضربه ایستگاهی موقعیت آنچنانی روی دروازه ما ایجاد نکرد. بازیکنان پرسپولیس در تمام ۹۰ دقیقه ریتم خیلی خوبی اجرا کردند و در بازی اُفتی نداشتیم، من از بازیکنان رضایت کامل دارم و به آنها تبریک فراوان می‌گویم که امروز همه ما را شاد کردند.

نکته‌ای که همیشه به بازیکنان می‌گویم شادابی حین بازی است
برانکو در این خصوص که به نظر می‌رسد پرسپولیس در این مسابقه عطشی سیری‌ناپذیر برای گلزنی داشت، خاطرنشان کرد: از شما تشکر می‌کنم و با این نظر موافقم، به همین خاطر می‌گویم از نحوه بازی خیلی خوشحالم، چیزی که از بازیکنان خواسته بودم انرژی خاص و شوق فراوان بود. نکته‌ای که همیشه به بازیکنان می‌گویم شادابی حین بازی است که بسیار مهم است، از شما هم تشکر می‌کنم و به بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

تمام بازیکنان پرسپولیس باید روزبه‌روز بهتر شوند
وی در خصوص عملکرد خوب گادوین منشا در این مسابقه گفت: من با شما موافقم، چون منشا خیلی خوب بازی کرد. او مقابل پارس جنوبی هم بازی زیبایی ارائه کرد، هر بازیکن جدیدی باید خودش را با تیم تطابق دهد و به همبازیان خود عادت کند. در باشگاه بزرگی چون پرسپولیس و با این هواداران این مورد نیاز به کار مستمر و روزانه دارد. البته ما انتظار داریم او بهتر از این باشد. همه بازیکنان باید روزبه‌روز بهتر شوند، چون با این شرایط تیم هم بهتر می‌شود.

واقعیت این است که ما تا حالا مؤثرترین تیم لیگ برتر هستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش مقابل پدیده که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اظهار داشت: در این بازی سه چهار موقعیت خیلی خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم که اگر گل می‌زدیم رویه بازی فرق می‌کرد. هر تیمی به خصوص مقابل پرسپولیس اگر نتیجه مطابق میلش باشد، انگیزه‌اش بیشتر می‌شود. ما هم تلاش مستمری در این خصوص می‌کنیم. واقعیت این است که ما تا حالا مؤثرترین تیم لیگ برتر هستیم.

این‌گونه بردها شادابی تیم را نگه می‌دارد و شخصیت تیم را حفظ می‌کند
برانکو در این مورد که قصد دارد چه کاری بکند تا بازیکنان تیمش دچار غرور نشوند و با همان انگیزه همیشگی به کار خود ارائه دهند، خاطرنشان کرد: باید بگویم ما برنامه فشرده‌ای داریم. همان‌قدر که این پیروزی‌ها می‌تواند مشکل‌ساز باشد می‌تواند بسیار خوب باشد. بازیکنان مداوم در حال بازی و در کوران مسابقات هستند، اما این‌گونه بردها شادابی تیم را نگه می‌دارد و شخصیت تیم را حفظ می‌کند. برای تداوم این موضوع به کار، کار و کار نیاز داریم.

برای هر تیمی سخت است که تمرکز خود را ۹۰ دقیقه مقابل ما حفظ کند
وی در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه محمد انصاری بعضی اوقات از دفاع چپ به پست هافبک چپ می‌آید و ربیع‌خواه دفاع وسط می‌شود آیا این رویه و تغییر تاکتیک در بازی‌های آینده عوض خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: شما همه چیز را به خوبی دیدید. من بارها گفته‌ام که تیم ما دو سیستم بازی را در زمین پیاده می‌کند. یکی سیستم اصلی و دیگری سیستم جایگزین، البته این به نوع بازیکنان و شرایط آنها هم بستگی دارد. شما خیلی خوب متوجه تنوع ارائه بازی ما شده‌اید و این همان چیزی است که دوست داریم به آن برسیم. بازیکنان ما باید کیفیت نفوذ را داشته باشند و طبیعی است که اگر بتوانیم این برنامه را به خوبی اجرا کنیم، کنترل آن برای حریف سخت خواهد شد. مدافعان کناری ما مانند انصاری باید توانایی اضافه شدن به فاز حمله را داشته باشند. همچنین صادق محرمی و شایان مصلح هم باید چنین شرایطی داشته باشند. برای هر تیمی سخت است که تمرکز خود را ۹۰ دقیقه مقابل ما حفظ کند.

ما خوب بودیم، ذوبی‌ها مقصر نبودند
برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا رشید مظاهری در این مسابقه عملکرد بدی داشت یا اینکه بازیکنان پرسپولیس بسیار خوب بازی کردند، گفت: مظاهری اصلاً مقصر نبود. من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما سه گل زیبا روی سه حرکت زیبا به ثمر رساندیم. حتی من نمی‌توانم بازیکنان ذوب‌آهن را هم در این نتیجه مقصر بدانم. کار ما خوب بود که پیروز شدیم. دروازه‌بان آنها هم خیلی خوب بود. مظاهری نمی‌توانست هیچ‌کاری انجام دهد. قبل از همه، تبریک فراوان، فراوان، فراوان و فراوان به بازیکنانم می‌گویم، چون آنها عالی بودند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)