پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با آرزوی موفقیت برای اعضای تیم ملی امید ایران گفت:باید به موفقیت و درخشش این بازیکنان با استعداد با هدایت کادر فنی توانمند امیدوار باشیم.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال برانکو ایوانکوویچ پیرامون حضور خودش در اردوی تیم امید گفت:با کمال افتخار به دعوت دوست خوبم کرانچار و فدراسیون فوتبال در میهمانی اعضای تیم امید حاضر شدم و امیدوارم شاهد درخشش و موفقیت این تیم در مسابقات پیش روی باشیم.

برانکو اضافه کرد:این بازیکنان جوان در سال های آتی اعضای تیم ملی فوتبال ایران خواهند بود و از امروز باید ماموریت مهم خودشان را در مسیر افتخارآفرینی آغاز کنند. این بازیکنان آینده فوتبال ملی ایران را رقم می زنند و  اهالی فوتبال در انتظار درخشش آنها همچنین صعود به المپیک هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص مسابقات تیم امید که هفته نخسن فروردین ماه سال جاری در تهران برگزار می شود گفت:بازیکنان جوان تیم امید در بازی های خانگی از حمایت و پشتیبانی هواداران انرژی مضاعفی می گیرند. از طرف خودم هواداران فوتبال را دعوت می کنم تا در این مسیر حامی تیم کشورشان باشند و از تیم المپیک برابر حریفانش در این مرحله حمایت کنند. مطمئن باشید که این تیم اگر مورد حمایت قرار گیرد می تواند گام های بزرگی بردارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)