پرسپولیس نیوز : برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود نباید فرق کند که با چه حریفی بازی می‌کند.

با قرعه‌کشی مرحله گروهی هفدمین دوره از مسابقات لیگ برتر نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حریفان خود را شناختند. در این بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در گروه بسیار سختی قرار گرفتند. اگرچه برانکو ایوانکوویچ اعتقاد دارد گروه پرسپولیس دست کمی از گروه رقیب سنتی تیمش ندارد. برانکو در مورد این موضوع و همچنین بازی حساس پیش‌روی تیمش مقابل تراکتورسازی به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

چنین گروه سختی را برای تیم‌تان و حتی استقلال پیش‌بینی می‌کردید؟
طبیعی است وقتی شما وارد یک تورنمنت بزرگ می‌شود باید آمادگی قرار گرفتن با هر حریفی را داشته باشید. مخصوص اگر می‌خواهید قهرمان شوید.  هر دو گروه به نظر راحت نیست و پرسپولیس و استقلال شرایط سختی را خواهند داشت. البته ما از هیچ تیمش نمی‌ترسیم و خوشحالیم که بار دیگر وارد مسابقات لیگ قهرمانان می‌شویم و بی‌صبرانه منتظر رویارویی با حریفان خود هستیم.

 همه جا صحبت از قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ است، نظر شما در این مورد چیست؟
بله استقلال در گروه خیلی سختی قرار گرفته و نظر من این است که هر دو گروه یکسان است. در کل شما بازی راحتی در لیگ قهرمانان ندارید و آنقدر باید خوب باشید که آمادگی مقابله با هر تیمی را داشته باشید.

 در حال حاضر همه نگاه‌ها به تیم شما تغییر کرده و هواداران و کارشناسان پرسپولیس را به عنوان یک مدعی جدی برای قهرمانی می‌دانند، واکنش شما به این قضیه چیست؟
من نمی‌دانم چرا الان از ما انتظار قهرمانی آسیا می‌رود؟ در شرایطی که وقتی من هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفتم از اهداف بزرگ تیم صحبت کردم. همیشه گفته و تکرار می‌کنم که ما اینجا هستیم تا قهرمانی‌های متعددی را کسب کنیم. فصل پیش وقتی برای خودمان هدف قهرمانی در آسیا در نظر گرفتیم واکنش‌ها از بیرون به شکلی بود که انگار کسی باور نمی‌کرد بتوانیم راهی فینال شویم اما این اتفاق رخ داد و ما فاصله خیلی کمی با کسب جام داشتیم. قطعا این فصل هم همین هدف را دنبال خواهیم کرد و برای رسیدن به آن نیاز به تلاش زیادی است.

 با شرایطی که پرسپولیس دارد حتما مربیان السد و الاهلی از همگروهی با پرسپولیس ناراحت هستند!
بله همین طور است و من به آنها حق می‌دهم که از پرسپولیس بترسند. ما واقعا به داشتن چنین تیمی افتخار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌ها را در جام‌هایی که در آن هستیم به نمایش بگذاریم.

 با توجه به اهداف بزرگی که پیش‌رو دارید قطعا برای نیم فصل هم تیم‌تان را خیلی خوب تقویت خواهید کرد، همین طور است؟
صد درصد. یکی از وظایف مهم ما این است که نیم فصل به بهترین شکل تیم‌مان را تقویت کنیم.

 روز یکشنبه باید مقابل تیمی به میدان روید که در هفته‌های اخیر پیشرفت خیره کننده‌ای داشته و خودش را به جمع مدعیان رسانده است، آماده این بازی هستید؟
بله در این فصل ما ۴ بازی خیلی سخت خواهیم داشت؛ استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده. طبیعی است که روز یکشنبه مقابل تراکتورسازی که یکی از مدعیان قهرمانی است بازی فوق‌العاده سختی داشته باشیم. بازی که هیجان بسیار زیادی خواهد داشت از این جهت که آنها آن قدر خوب شده‌اند که بازی هفته قبل‌شان مقابل سپیدرود ورزشگاه تبریز پر شد. خیلی خوشحالم که ورزشگاه آزادی را یک بار دیگر پر خواهیم دید و از هر نظر برای این بازی آماده‌ایم.

 شما از اینکه تراکتورسازی در این بازی دو بازیکن خارجی خود استوکس و اروین را در اختیار ندارند، استقبال می‌کنید؟
تراکتورسازی تیم پرمهره و قدرتمندی است که چند ملی‌پوش هم دارد. همان طور که گفتم این مسابقه یکی از دیدارهای سخت این فصل ما به حساب می‌آید.

تسنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)