پرسپولیس نیوز : برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پیکان ابراز رضایت کرد و گفت که در این مسابقه دو خطر تیمش را تهدید می‌کرده است.

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: به بازیکنانم و هواداران‌مان تبریک می‌گویم. بعد از دربی و در ادامه کارمان دوباره یک بازی خوب را انجام دادیم. متأسفانه شادی ما کامل نشد، چون کمال کامیابی‌نیا در ثانیه‌های پایانی از ناحیه کتف مصدوم شد، اما اطمینان دارم او تا بازی روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد.

بعد از دربی ۲ خطر ما را تهدید می‌کرد
وی افزود: با شایستگی در این بازی برنده شدیم، اما حیف شد که گل دوم را زودتر نزدیم تا آرام و با آسایش کارمان را ادامه بدهیم. خود شما می‌دانید که پیکان همیشه رقیب سرسختی برای ما بوده است و بازیکنان خوبی دارد، اما ما بازی خوبی انجام دادیم. بعد از دربی خطری ما را تهدید می‌کرد و خستگی یا کم‌کاری می‌توانست خطرساز باشد. با این حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم که کاملاً تمرکز داشتند و نظم بین آنها حکمفرما بود. بازیکنانم عملاً به حریف اجازه ندادند کاری از پیش ببرد.

مهمترین مسئله این است که با روحیه خوب به دبی می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در شروع نیمه دوم بازیکنانش بازی را جدی نگرفته بودند و کم مانده بود دروازه بیرانوند باز شود، خاطرنشان کرد: خیلی نمی‌توانم موافق نظر شما باشم. پیکان تک بازیکنان خیلی خوبی دارد که عملاً تحت فشار هم نیستند و چیزی برای از دست دادن ندارند. آنها مقابل ما خیلی با آرامش بازی کردند. در اوایل نیمه دوم ما دوباره موقعیت گل ایجاد کردیم که باید گل می‌شد، اما به‌هرحال در زمین حریف را هم حس می‌کنیم. مهمترین مسئله این است که ما اکنون با روحیه خوب به دبی می‌رویم.

چرا درباره منشا سؤال می‌کنید؟!
برانکو در واکنش به سؤالی که خبرنگاری از پندار خمارلو درباره گادوین منشا پرسید مبنی بر اینکه چرا باشگاه پرسپولیس قرارداد این بازیکن را پس از دربی منتشر نکرده است، ناراحت شد و گفت: چرا درباره منشا سؤال می‌کنید؟! می‌خواهید به یکباره این سؤال را هم مطرح کنید که چرا فرشاد احمدزاده از پرسپولیس رفت! این مسائل در باشگاه رخ می‌دهد، اما شما باید از بازی سؤال کنید.

برای بازی با الاهلی هم آماده هستیم
وی همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد دیدار این تیم مقابل الاهلی عربستان خاطرنشان کرد: ما برای بازی با الاهلی هم آماده هستیم، بازی‌های آنها را دنبال می‌کنیم و می‌دانیم فردا در لیگ عربستان با الشباب بازی دارند. آنها را در بازی فردا هم آنالیز خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)