پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم چرا که آنها برابر پارس جنوبی با انگیزه بازی کردند.

برانکو ایوانکوویچ بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم, در نشست خبری گفت: می‌بینم که برای دوستان رسانه هم لیگ تمام شده است. باید به تیم پارس جنوبی بابت امتیازی که گرفت تبریک بگویم، آنها تلاش کردند و من هم نمی‌توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. به هر حال آنها تلاش کردند و از انگیزه‌ای که آنها داشتند، نمی‌توان ایراد گرفت.

وی ادامه داد: همیشه اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی وجود دارد، اما جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم، چون تا ثانیه‌های پایانی میل به پیروزی داشتند. طبیعی است همه دوست دارند مقابل قهرمان بجنگند، خوب بازی کنند و در نهایت برنده باشند. بازیکنان ما این را می‌دانستند، خوب درخشیدند و به آنها تبریک می‌گویم. متأسفانه در بازی با السد قطر دو بازیکن خوب‌مان یعنی محسن ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده را از دست خواهیم داد، اما به هر حال ترکیبی خواهیم داشت و وضعیت را بعداً خواهیم دید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان این تیم بی‌انگیزه نشان دادند و با این بی‌انگیزگی فکر نمی‌کنید مقابل السد شکست بخورند، گفت: من خلاف نظر شما را دارم و به نظرم بچه‌های ما خیلی انگیزه داشتند. بازیکنی نبود که بدون انگیزه، میل و اراده بازی کند. بله، می‌توانیم درباره اشتباهات تکنیکی صحبت کنیم و این موضوع همیشه خواهد بود. طبیعی است که مقابل السد هم به صدرنشینی در جدول فکر می‌کنیم، اما صعودمان را قطعی کرده‌ایم. برای‌مان هم زیاد فرقی ندارد دور بعدی با الجزیره بازی کنیم یا الاهلی عربستان، چون تیم‌های آنها مشابه هستند.

برانکو در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برای فصل آینده شایعه شده مهرداد میناوند یا آندره پانادیچ به عنوان دستیار او به کادرفنی اضافه شوند و آیا این موضوع صحت دارد یا خودش در این زمینه احساس نیاز می‌کند، گفت: پانادیچ که اکنون در پدیده است. فکر می‌کنید کریم باقری خوب نیست؟ اگر بخواهیم به شایعات فکر کرده یا درباره آن صحبت کنیم، یعنی باید بگوییم اینطور مطرح شده است که من کادر خوبی ندارم! ما دو سال پشت سر هم قهرمان شدیم و در تاریخ پرسپولیس هرگز چنین نتایجی کسب نشده و بازهم می‌گویند خوب نیستید. من به آقای آندره خیلی احترام می‌گذارم، او دوست خوبم محسوب می‌شود و برای من عزیز است. همینطور دوستان دیگر و مهرداد میناوند.

وی افزود: آندره دو سال و نیم با بنده بود و دفعه دومی است که برای کار به ایران می‌آید. یعنی اگر خوب متوجه سؤال شما شده باشم، یعنی من چیزی نمی‌فهمم. وقتی صحبت می‌شود که ما باید پنج کمک دیگر باید بیاوریم، یعنی یک چیزی سر جای خودش نیست. درباره همه می‌توان شایعه ایجاد کرد و شما به آن توجه نکنید.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیم او پس از شکست در دربی آن تیم همیشگی و دوست داشتنی نبود و به نظر می‌رسد برانکو نتوانسته شکست را برای بازیکنانش هضم کند و با این روند در بازی‌های آینده دچار مشکل خواهد شد و چه تدبیری در این زمینه دارد، گفت: من با شما موافق نیستم. بازی‌های بسیار درخشانی انجام دادیم و فکر می‌کنم هر تیمی حق دارد یا می‌تواند چند بازی هم شکست بخورد. نمی‌توان که همیشه برنده بود. نمی‌دانم و من تیمی را نمی‌شناسم که همه بازی‌ها را برده باشد. خودمان را در طول فصل در فرم خوبی نگه داشتیم و بعد از دربی دو بازی بسیار سنگین در لیگ قهرمانان آسیا انجام دادیم که برنده شدیم. به هر حال تیم حریف هم کیفیت خودش را دارد و با این نظر شما یعنی استقلال تیم بدی دارد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)