پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در سال جاری با وجود همه بی‌عدالتی ها پرسپولیس نتایج خوبی را کسب کرده است.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از نتیجه بازی با نسف قارشی خوشحال هستم. اینکه مهم است باید همیشه نظم تاکتیکی داشته باشیم.

وی افزود: نسف‌قارشی بسیار جنگنده بود اما با همین وجود ما حداکثر کنترل را روی بازی داشتیم آنها عملاً موقعیتی ایجاد نکردند، از بازی خیلی راضی هستم، مهمترین نکته این است که ما به مرحله بعدی صعود کردیم، انتقاداتی از ما می‌شود، ما امسال صعودمان را تا به اینجا قطعی کردیم و ۱۰ امتیاز گرفتیم در شرایطی که سال قبل در همین مقطع ۶ امتیاز داشتیم و باید برای صعود به مصاف الوحده می‌رفتیم که در صورت پیروزی معلوم نبود آیا قطعاً صعود کردیم یا نه. من باز هم بابت نتایج تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا ترجیح می‌دهد تیمش در مرحله بعد با الاهلی روبرو شود یا الجزیره، خاطرنشان کرد: بازی الاهلی را دیروز دیدم این تیم نسبت به چند ماه قبل متفاوت شده است. آنها لئوناردوی برزیلی و سوما را نداشتند و چند نفر از بازیکنان خوبشان دیگر نیستند. مهم نیست با چه تیمی بازی می‌کنیم، مهم این است که چطور بازی می‌کنیم.

برانکو در مورد مکان میزبانی در صورت رویارویی با حریف عربستانی خاطرنشان کرد: این مسئله هنوز معلوم نیست و بستگی به این دارد که اگر با هم روبرو شدیم آن وقت زمین مان را تعیین کنیم. الاهلی مقابل تراکتور در العین میزبانی کرد.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند پرسپولیس طراوت لازم را ندارد، عنوان کرد: متوجه سوال شما نمی‌شوم. طراوت یعنی چه؟! ما مقابل نسف گل نزدیم، یوونتوس هم دیشب گل نزد. مقابل سایپا ۸۰ درصد مالکیت توپ داشتیم، ۲۴ شوت زدیم و ۲ بار توپ را به تیرک زدیم. ۷ شانس گلزنی هم داشتیم، فوتبال همین است در شرایطی که داور هم ما را نابود کرد. این مسئله را نمی‌نویسید و انگار اصلاً مهم نیست و لطمه زدن به ما عادی شده است. مؤثرترین تیم لیگ با کمترین گل خورده هستیم چطور باید این مسئله را اثبات کنیم؟!

وی در مورد اینکه چرا منشا عملکرد ضعیفی داشته است، تصریح کرد: انتظار داریم منشا روز به روز بهتر شود. او مهاجم است و مهاجمان همیشه تحت فشار هستند. باید ببینیم تا آخر فصل شرایط چطور است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا او همه بازیکنان تیمش در فصل آینده را می‌خواهد؟ تصریح کرد: بله.

برانکو در مورد اینکه پدیده همیشه گربه‌سیاه تیم‌های تهرانی بوده است، گفت: بله، واقعیت همین است. من به پدیده احترام می گذارم. ما در تهران هم بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. تا زمانی که ۶ امتیاز از پدیده کم نشده بود آنها بالای جدول بودند. ما به این تیم احترام می‌گذاریم و هدف خودمان را داریم. بازی سختی داریم و این مسئله نیاز به تکرار ندارد.

وی در مورد اینکه آخرین بار استقلال در مشهد قهرمان شد و آیا این اتفاق برای پرسپولیس هم می‌افتد؟ تصریح کرد: حتماً.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتقاداتی که از صلابت بازی پرسپولیس می‌شود و حسین کلانی هم انتقاداتی به این مسئله داشته است، تصریح کرد: انتقاد همیشه خوب است و هرکسی نظرش را می‌دهد. تنها چیزی که من می‌دانم این است که هرگز پرسپولیس مانند امسال نتیجه نگرفته است. برخلاف همه بی‌عدالتی‌هایی که شده ما نتیجه‌های خوبی گرفتیم و انتقاد همیشه است و ما به انتقادات خوش‌آمد می‌گوییم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود سرتن چوک ابراز تمایل کرده که به پرسپولیس برگردد و در نوبد او این تیم دچار مشکل شده است گفت: این یعنی من هیچ کاری نمی‌کنم؟!

وی تاکید کرد:وقتی آندره پانادیچ رفت ما قهرمان شدیم، اول که او رفت، خوب نبود ولی حالا خوب شده؟ در مورد چوک هم همین است، حالا که او رفته ما بد شدیم؟ ما با همین شرایط باز هم اول هستیم و قهرمان می‌شویم.

برانکو در پایان در خصوص اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس قصد دارد به خاطر پیامک تهدید آمیز پدر آزمون از وی شکایت کند گفت:من اطلاعی از این موضوع ندارم. این مسائل در فوتبال طبیعی است و در این رشته از این اتفاقات زیاد رخ می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)