پرسپولیس نیوز : برانکو ایوانکوویچ گفت: نمی‌دانم برنامه تیم ملی به چه شکل است و هیچ برنامه‌ای در این زمینه نه به من و نه به باشگاه ارائه نشده است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان گفت: در هفته چهارم مقابل یک تیم جدید در لیگ بازی داریم. دیدید پارسال پارس جنوبی جم، تیم جدید لیگ هفدهم چه تعقیب‌کننده خوبی برای ما بود. به این دلیل گفتم نفت مسجد سلیمان تیم جدید است که بگویم بازی با تیم‌های این چنینی که تازه وارد مسابقات لیگ برتر می‌شوند سخت است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نفت مسجد سلیمان در فصل نقل و انتقالات بازیکنان جدید خوبی به خدمت گرفت و عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد؛ مربی‌ای که دو فصل پیش تیمش را قهرمان لیگ برتر کرد. بازیکنانی که حریف ما در اختیار دارد با تجربه و با کیفیت هستند. سن آنها از ۲۵ تا ۳۰ است و طبیعی است که در اوج فوتبال خود و با تجربه باشند. چنین تیم‌هایی می‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند. باز هم تکرار می‌کنم که ما هیچ تیمی را دست کم نگرفته و نخواهیم گرفت.

برانکو عنوان کرد: می‌دانیم نفت مسجد سلیمان با انگیزه و اراده محکم به مصاف ما می‌آید تا حداقل امتیاز را کسب کند، خودمان را با آمار فریب نمی‌دهیم و کاری به این نمی‌دهیم که آنها تا به حال موفق به گلزنی نشده‌اند بلکه به این مسئله توجه می‌کنیم که حریف‌مان در بازی‌های خود موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کرده است. مخصوصاً بازی با فولاد که در عین شایستگی نتوانست بازی را ببرد. در مورد تیم خودمان باید بگویم همه بازیکنانمان به جز سیدجلال حسینی آماده هستند، او مشکل کوچکی دارد که فردا مشخص خواهد شد می‌تواند بازی کند یا نه.

وی در ارتباط با اختلاف به وجود آمده بین لیدرهای و کاپیتان‌های پرسپولیس که حواشی زیادی را در هفته اخیر برای سرخپوشان داشت، خاطرنشان کرد: طبیعی است که انتظار داریم فردا هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنند. حضور آنها خیلی مهم است و در واقع مهمترین مسئله برای ما هواداران هستند. تمام تلاش ما برای رضایت هواداران است، واقعاً باید به هواداران‌مان افتخار کنیم چرا که آنها یار دوازدهم ما هستند و انتظار داریم که همیشه همینطور باشند. اخیراً سوء تفاهمی پیش آمد که حل شد، آنچه باید بدانیم این است که پرسپولیس بالاتر از همه است، تیم و باشگاه از همه مهمتر هستند و اگر ما در ۳ فصل اخیر موفق بوده‌ایم به خاطر اتحاد و یکدلی است که در تیم ما وجود داشته است. بازیکنان من می‌توانند اشتباهاتی در زمین مسابقه داشته باشند اما همیشه و در هر شرایطی تمام توان خود را برای موفقیت تیم به کار بستند و همین جا به آنها به خاطر تلاش‌هایشان تبریک گفته و به داشتن‌شان افتخار می‌کنم.

برانکو گفت: بعضاً پیش آمده که ما نتوانسته‌ایم نتیجه مطلوبی بگیریم اما هواداران به بهترین شکل تیم را حمایت و با این وجود ما را تشویق کرده‌اند. این نشان می‌دهد که آنها تلاش بازیکنان را دیده‌اند. باخت و عدم نتیجه‌گیری در فوتبال طبیعی است، برد و باختی که در زندگی هم رخ می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه لیگ در آینده نزدیک به خاطر تیم ملی تعطیل خواهد شد و او چه برنامه‌ای برای تیمش دارد؟ گفت: نمی‌دانم برنامه تیم ملی به چه شکل است، هیچ برنامه‌ای در این زمینه نه به من و نه به باشگاه ارائه نشده و حتی اطلاع نداریم که سرمربی تیم ملی چه کسی خواهد بود و چه کسی نخواهد بود. به این خاطر صحبت خاصی نمی‌شود راجع به آن کرد.

برانکو با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل الدحیل و شروع خوب این تیم در لیگ ستارگان قطر اظهار داشت: دیدید که السد و الدحیل چه شروع خوبی در لیگ کشورشان داشتند، قطعاً سخت‌ترین بازی ما در این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

وی در ارتباط با این که حریفان پرسپولیس همیشه دنبال ضد فوتبال هستند و این مسئله باعث نخواهد شد که آنها راهکاری برای ارائه بازی بهتر مقابل این تیم‌ها بیندیشند، تصریح کرد: در مورد وقت‌کشی یا حرکات غیرورزشی که برخی تیم‌ها انجام می‌دهند قطعا تیم داوری در زمین مسابقه تصمیم‌گیرنده است، اما تا زمانی که من در پرسپولیس هستم نه تنها تیمم فقط فوتبال رو به جلو ارائه خواهد داد بلکه تمام تمرکز و حواس‌شان به فوتبال خواهد بود، حتی کارت زردهایی که بازیکنان من گرفتند به خاطر بازی درگیرانه بوده نه مسائل غیرورزشی. در حال حاضر با وجود نفرات مهمی که از دست داده‌ایم صدرنشین هستیم و تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند، اگرچه سخت‌ترین کار است. هواداران مطمئن باشند ما همچنان به دنبال ارائه بازی زیبا و نتایج خوب هستیم.

برانکو در واکنش به این سوال که تیم ملی در رنکینگ اخیر فیفا به عنوان تیم اول آسیا معرفی شده و آیا به نظرش این انتخاب با شایستگی بوده است یا نه؟ گفت: نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم. فقط این را می‌دانم که زمان حضورم در تیم ملی در رنکینگ تیم هفدهم دنیا بودیم. فیفا برای رتبه‌بندی تیم‌ها معیارهای خاص خود را دارد، که من نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم. طبیعی است که ۳۲ تیم در جام جهانی حضور داشتند و ایران هم یکی از این ۳۲ تیم برتر دنیا بود.

سرمربی پرسپولیس درباره این گفته می‌شود پرسپولیس با ایمن حسین قرارداد بسته، گفت: سال گذشته در مورد این بازیکن حرف زدیم، بازیکن جوان و آینده‌داری است، اما اینکه در آینده چقدر به کار ما خواهد آمد برای هیچ بازیکنی تضمینی وجود ندارد.

برانکو در ارتباط با طی یک مقایسه آماری مشخص شده که عملکرد شفر در تیم استقلال در ۲۵ بازی بهتر از عملکرد برانکو در ۲۵ بازی بوده، افزود: به شفر تبریک می‌گوییم اما در این آمار مشخص شد که در آخر چه تیمی قهرمان شده است، در واقع باید بگویم استقلال تیم سوم خیلی عالی در لیگ بود. برای من رکورد و آمار مهم نیست بلکه مهم این است چه تیمی در نهایت قهرمان می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان روز بازگشت آزادگان به ایران را به آزاده‌ها تبریک گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)