پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از صرف ناهار برای بازیکنانش صحبت کرد و در خصوص بازی با السد مواردی را به شاگردانش گوشزد کرد.

بازیکنان تیم پرسپولیس امروز ناهار را در هتل محل اقامت خود صرف کردند و برای استراحت راهی اتاق‌های خود شدند. برانکو سرمربی تیم پرسپولیس پس از اینکه بازیکنانش ناهار را صرف کردند لحظاتی برای شاگردانش به صحبت پرداخت.

برانکو در صحبت‌های کوتاه خود به بازیکنان گفت:می‌دانیم السد تیم قدرتمندی است و این تیم ۸ بازیکن ملی‌پوش دارد اما باید بدانید که سال قبل این تیم همین بازیکنان را داشت و همین تعداد ملی‌پوش در این تیم حضور داشتند که شما آنها را شکست دادید و به فینال آسیا رفتید.

وی در ادامه صحبت‌هایش برای بازیکنان پرسپولیس افزود:ما فصل قبل ۴ بار با السد بازی کردیم که دو بار این تیم را شکست دادیم. یک بار شکست خوردیم و یک بار هم بازی مساوی شد و امروز از شما توقع دارم که به عنوان قهرمان و بهترین تیم ایران بتوانید باز هم دست پر از زمین بیرون بیایید و موفق شویم السد را شکست دهیم.ما باید بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم چرا که تیم خوبی داریم و هواداران چشم انتظار این هستند تا آنها را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)