پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا الان چیزی را امضا نکرده‌ام و موقعیتی هم نبوده که در این باره صحبت کنیم اما همه اتفاقات احتمالش هست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان تمرین امروز تیمش گفت: قشنگترین صحنه همین برد در دربی است و همه ما خوشحال هستیم. ما و هوادارانمان بابت این برد خوشحالیم.

وی ادامه داد: بازی دیروز فضای بسیار خوبی داشت و دربی عجیبی را پشت سر گذاشتیم. طبیعی است که برد ما ارزشمند بود. ما دربی را بردیم و سه امتیاز گرفتیم و بازیکنان هم با این برد مطمئن شدند که بهترین هستند و فقط باید با کار و تلاش هدف را ادامه دهیم. شک نداشتیم که بازی سختی بود چون دربی بازی خاصی بود. استقلال هم تیم خوبی دارد و آنها هم به جایگاهی که لیاقتش را دارند، می‌رسند. برای ما مهم این بود که به خیلی‌ها نشان دهیم خوب هستیم چرا که در این چند هفته جوی را ا یجاد کرده بودند که ما مشکل داریم و بحران داریم. اما اینطور نبود. جو نارضایتی به راه انداخته بودند اما اگر نتایج همین امسال را نسبت به سال گذشته مقایسه کنیم، امسال نتایج ما خیلی بهتر بود. ما در سوپرجام قهرمان شدیم و در جام حذفی یک مرحله بالا آمدیم. ما سال گذشته به قشقایی باخته بودیم و در لیگ هم یک امتیاز بیشتر نسبت به سال گذشته گرفتیم. فصل گذشته ما ۱۹ امتیاز داشتیم و الان ۲۰ امتیاز داریم.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: امسال تعداد گل‌های ما بیشتر از سال گذشته شده و تفاضل خوبی هم داریم. ما سال گذشته ۱۱ گل زده بودیم اما امسال در مقایسه با فصل قبل ۱۷ گل زده‌ایم و تنها فرق ما این است که امسال چند گل بیشتر خوردیم که این هم در فوتبال طبیعی است چون خط دفاع ما با تغییراتی روبرو شده. تفاضل گل ما بهتر است الان مثبت ۱۱ گل است و سال گذشته مثبت ۸ گل بود. ما امسال دربی را بردیم و سال گذشته نبردیم. امسال کلا نتایج ما خیلی بهتر بود و بازیکنان جدید ما خیلی خوب به تیم عادت می‌کنند. بازیکنانی مثل منشا، شجاع، مصلح، نعمتی و رسن که عملکرد خیلی خوبی دارند. این را هم بگویم که ما دو بازی بدون ملی‌پوشانمان مقابل گسترش فولاد و استقلال خوزستان به برتری رسیدیم. این را هم باید در نظر بگیریم.

برانکو در پاسخ به این سوال که با وجود برد در دربی اخبار ناامیدکننده‌ای از این تیم به بیرون درز می‌کند و صحبت از رفتن علی اکبر طاهری و خود او از پرسپولیس به گوش می‌رسد، اظهار داشت: همیشه این مسائل وجود دارد و این مطالب نوشته می‌شود. آقای طاهری تحت فشار زیادی و تنها زمان آرامش او در ۹۰ دقیقه بازی است چون او تلاش می‌کند و می‌جنگد تا برخی مسائل را تغییر دهد اما کارها سخت پیش می‌رود. حالا این مسائل مهم نیست که من قراردادم را امضا کردم چرا که باشگاه از هر چیزی مهمتر است. باشگاه تا حدی که بتواند مشکلاتش را حل می‌کند و این معنی بحران نمی‌دهد. چون اگر اینطور باشد باشگاه‌های دیگر خیلی بحران دارند. ما سه روز دیگر دوباره بازی داریم، بعد از تعطیلی لیگ دوباره هر ۴-۳ روز یکبار بازی خواهیم داشت. طبیعی است که همه اینها به موازات هم پیش می‌روند.

سرمربی تیم پرسپولیس درمورد اینکه علاقه دارد در تیم باشگاهی کار کند یا اینکه منتظر پیشنهاد تیم ملی کرواسی خواهد بود، اظهار داشت: اینها همه نسبی است، من یک مربی حرفه‌ای هستم همانطور که شما خبرنگاران حرفه‌ای هستید. این مساله قانون خاصی ندارد. شما وقتی به جایی می‌روید که کار کنید با انگیزه خاصی می‌روید که یک انگیزه طبعا پول است و انگیزه‌های دیگر سطح باشگاه و اهداف آن باشگاه است. قبل از هر چیز من یک مربی حرفه‌ای هستم و من به همراه خانواده‌ام از فوتبال زندگی‌مان را می‌چرخانیم. حالا در آینده خواهیم دید وضعیت به چه شکل پیش خواهد رفت.

برانکو درباره اینکه چرا واضح درمورد تمدید یا عدم تمدید قراردادش صحبت نمی‌کند، گفت: همه گزینه‌ها باز است و می تواند آینده من به این طرف یا آن طرف گره بخورد. من صحبت‌هایم را تکرار می‌کنم فوتبال یک شغل است،‌ من تا الان چیزی را امضا نکرده‌ام و موقعیتی هم نبوده که در این باره صحبت کنیم اما همه اتفاقات احتمالش هست.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل سایپا ادامه داد: سایپا تیمی است که بازی‌هایش را خوب آغاز کرده پس تیم خوبی است. شکی ندارم علی دایی تلاش می‌کند تا تیمش نتیجه بگیرد. سایپا تلاش می‌کند تا نتیجه خوبی بگیرد و ما هم هرگز اهداف و بلندپروازی‌هایمان را پنهان نمی‌کنیم. بجز ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا، رسن هم کمی احساس ناراحتی می‌کند که تا فردا وضعیت آنها مشخص می‌شود اما ما  اهدافمان را هیچ وقت نه در لیگ، نه در جام حذفی و نه در لیگ قهرمانان آسیا پنهان نمی‌کنیم و همیشه به دنبال حداکثرها هستیم. می‌دانیم کار سخت است اما بچه‌ها در بازی‌ها خودشان را خوب نشان دادند اما سرنوشت این است که وضعیتمان را بالاتر ببریم.

سرمربی پرسپولیس درمورد داوری دربی ۸۵ و صحنه‌های مشکوک بوجود آمده تصریح کرد: من درباره داوری علاقه‌ای ندارم حرف بزنم، مطمئن هستم که داور بازی دیروز قصد داشت بهترین قضاوتش را انجام دهد اما جو ورزشگاه سنگین بود و فشار زیادی تیم داوری وجود داشت. وضعیت طوری بود که نمی‌شد انتظار بهترین قضاوت را از داور داشت اما الان فیلم بازی را دیده‌ام و بهتر می‌توانم صحبت کنم. من فکر می‌کنم روی امیری پنالتی شده بود.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها روز گذشته از سمت راست پرسپولیس بیشتر فشار می‌آوردند و نقش بشار رسن و محسن مسلمان در بازی دیروز کمرنگ بود، تصریح کرد: هر تیمی کیفیت خاص خودش را دارد. یک بخش کار شاید قوی باشد و یک بخش دیگر شاید ضعیف. اما آنها در نیمه اول بیشتر از سمت راست خودشان حمله می‌کردند و بشار رسن و ماهینی آن طرف خوب کار را بسته بودند. طبیعی است که آنها هجومی‌تر کار کنند چرا که عقب‌تر بودند.

برانکو درباره اینکه آیا علاقه داشت به جای شفر روی نیمکت استقلال علیرضا منصوریان بود تا او را شکست دهد، گفت: من که مربیان را شکست  نمی‌دهم بلکه این تیم است که برنده می‌‌شود. من اینجا هستم به آنها کمک کنم من به این فکر نمی‌کنم که یکی را برده‌ام چرا که تیم برنده می‌شود و تیم از هر چیزی مهمتر است. این تبریکات شامل بازیکنان است چرا که آنها جنگیدند و برنده شدند و آنها سزاوار برد بودند نه کس دیگر. ما اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)