پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به شاگردانش گوشزد کرده بود که بازی امشب برابر نفت تهران با دیدار دو تیم در سوپرجام فوتبال ایران متفاوت است.

 برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: مطالبی که در خصوص آن به بازیکنانم هشدار داده بودم، این بود که این بازی با دیدار سوپرجام متفاوت است.

می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم
وی افزود: خیلی تلاش و دقت برای این بازی می‌خواستیم و برای برد هم به میدان آمده بودیم. نه اینکه تیم نفت ضعیف باشد، بلکه تیم ما پرسپولیس است. نه در وظیفه، بلکه در روح ما این است که هر بازی را ببریم. می‌دانیم که کار راحت و ساده نخواهد بود و همه تیم‌ها سعی می‌کنند بسیار ورزشی مقابل ما پیروز شوند.

گل‌های زودهنگام نیمه دوم تعیین‌کننده بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: تلاش بازیکنانم در نیمه اول تبدیل به گل نشد، اما خیلی زود در نیمه دوم به گل رسیدیم که تعیین‌کننده بود. همچنین بازیکنانم در نیمه دوم تفکرات‌شان را تغییر داده و مطمئن‌تر بازی کردند. سپس از طریق پاسکاری به موقعیت‌های خطرناک و حتی به گل رسیدند. بازیکنان ما تا به اینجا در طول مسابقات خوب عمل کرده‌اند. فولاد که تیم خوبی بود و ما را اذیت کرد و می‌توان بگویم دربی کوچکی بود. دربی اصلی ما هم مقابل تراکتورسازی بود که توانستیم به سختی از سد این تیم بگذریم و امروز هم دربی دیگری با نفت داشتیم که قهرمان جام حذفی است. ما بازی‌های مهمی را بردیم و چیزی که ما را خوشحال کرد، این بود که هواداران زیادی از دقیقه یک ما را تشویق کردند و با نوع بازی و بردی که کسب کردیم، شادی خوبی را به هواداران هدیه دادیم.

از طارمی انتظار داریم که بازهم آقای گل شود
برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس دو نیمه متفاوت داشت و آیا به مهدی طارمی هشدار داده بود که پایش به گلزنی باز شد، اظهار داشت: من عرض کردم که دو نیمه بازی متفاوت بود و در نیمه اول بیشتر مستقیم و روی توپ‌های بلند کار کردیم. از مهدی طارمی هم انتظار داریم که بتواند مقام فصل گذشته‌اش (آقایی گلی) را تکرار کند و خوب عمل کند.

واکنش برانکو به ناراحتی منشا پس از پایان بازی
وی در واکنش به عصبانیت منشا پس از پایان بازی و صحبت‌های تند او با ایگور پانادیچ، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم صحبت کردن بازیکن با مربی ممنوع نیست، به خصوص پس از برد، اما صحبت‌هایی که ما با بازیکنان‌مان می‌کنیم بین خودمان است. چه صحبت‌هایی که در رختکن می‌شود و چه سایر صحبت‌ها، درون تیمی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)