پرسپولیس نیوز: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شاگردانش گلایه ندارد و معتقد است آنها در شرایطی سخت به میدان می‌روند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: دیروز گفتم که این بازی دربی است. همه دربی‌ها همیشه این‌گونه هستند که قانون خاصی ندارند. طبیعتاً ما می‌خواستیم که برنده بازی باشیم، اما تراکتورسازی نشان داد لیاقت حضور در بالای جدول را دارد و یک تیم خوب است.

گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم آنها در شرایطی سخت بازی می‌کنند
وی افزود: به‌هرحال تیم تراکتورسازی با سه ملی‌پوشی که در اختیار دارد، کیفتش بالاست. آنها ساختار بسیار خوبی از بازیکنان باتجربه و باکیفیت را در اختیار دارند. ما تلاش‌مان را کردیم، اما متأسفانه نشد. من گلایه‌ای از بازیکنانم ندارم و متأسفانه در شرایط سختی بازی می‌کنند. در بازی قبلی با پیکان شاهد بودید و در بازی امروز هم دیدید که چقدر انرژی صرف کردند و چقدر خستگی داشتند. ما بازی بعدی‌مان مقابل ماشین‌سازی است که متأسفانه کمال کامیابی‌نیا را به دلیل کارت زردهایی که گرفته است و مصدومیت در اختیار نداریم. باید وضعیت شایان مصلح را هم که دچار گرفتگی شد، بررسی کنیم. به‌هرحال با این شرایط هم ما تمام اهدافی که داشتیم را دنبال خواهیم کرد.

شاید اگر زمین خشک بود بازی به سود ما می‌شد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا لغزندگی و بارندگی روی کیفیت تیمش تأثیر گذاشته بود، گفت: طبیعی است باران و این شرایط جوی بیشتر به نفع تیمی می‌شود که دفاع می‌کند. شاید اگر زمین خشک بود بازی به سود ما می‌شد. این شرایط کمکی هم برای ما نشد و به‌هر حال باران اثر خود را روی بازی گذاشت.

در لیگ همه تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند
برانکو در خصوص اینکه تیمش در آسیا عملکرد بهتری داشت، اما انگار در لیگ اُفت کرده است، اظهار داشت: اینجا شرایط متفاوت است. در لیگ قهرمانان آسیا هر دو تیم دنبال برد هستند و بازتر بازی می‌کنند. شرایط و جو تفاوت دارد، اما در لیگ به‌هرحال همه تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند، بسته بازی می‌کنند. با شرایط جوی امروز هم، وقتی خستگی بیشتر می‌شود و بازیکنان بیشتر خسته می‌شوند، بردن هم سخت‌تر می‌شود. همین شانس‌هایی که امروز ایجاد کردیم را هم باید تبدیل به گل می‌کردیم.

شرایط خط میانی‌مان را در نیمه دوم عوض کردیم
وی درباره اینکه تراکتورسازی در میانه زمین از بازیکنان فانتزی مانند سوگیتا و شجاعی بهره می‌برد چیزی که در خط هافبک پرسپولیس دیده نمی‌شود، گفت: ما شرایط خط میانی‌مان را در نیمه دوم عوض کردیم. شجاعی هم بازیکن ملی‌پوش است، در سه جام جهانی بوده و در لیگ‌های اسپانیا و یونان بازی کرده است. همه این‌ها تفاوت را رقم می‌زند و این تجربه و کیفیت را در زمین نشان می‌دهد.

از بازی تیمم راضی هستم و قطعاً اهداف‌مان تغییر نمی‌کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که تیمش بازی هوایی همیشگی خود را بازی می‌کند در حالی که در آسیا حریفان باز بازی می‌کنند، اما در لیگ مقابل پرسپولیس بسته هستند و آیا بهتر نیست به دنبال راهکار دیگری باشد، تصریح کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. اگر کمی نتایج لیگ کشورهای دیگر به خصوص خاورمیانه را نگاه کنید، می‌بینید العین وقتی در فینال لیگ قهرمانان بازی می‌کرد، چهارم جدول بود. الهلال عربستان هم این شرایط را داشت. ما بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا دو بازی کردیم که یک برد و یک تساوی کسب کردیم. طبیعی است که انتظار از ما بیشتر است، اما کمی نتایج سایر تیم‌ها بعد از بازی‌های ملی را نگاه کنید. همه دنیا بعد از اردوهای ملی تیم‌ها سخت بازی می‌کنند و گاهی هم شکست می‌خورند. ما بعد از اردوهای تیم ملی مقابل پیکان به سختی و بدون تمرین بازی کردیم و برنده هم شدیم. مقابل تراکتورسازی هم که گفتم دربی است و نتیجه در دربی‌ها مشخص نمی‌شود. من از بازی تیمم راضی هستم. از طرفی ما بیشتر از همه تیم‌های ایرانی در این فصل بازی کردیم و چهار روز دیگر هم باید بازی کنیم. با این حال ما ادامه خواهیم داد و اهداف‌مان هم تغییر نمی‌کند.

فقط ربیع‌خواه اشتباه نکرد، دیگر بازیکنان هم اشتباه کردند
برانکو در واکنش به طرح این سؤال که «ربیع‌خواه بازیکنی است که بیشتر رو به عقب بازی می‌کند و آیا شما از او می‌خواهید که پاس رو به عقب بدهد و باعث شود که این‌گونه اشتباه کند؟»، گفت: این اولین بازی‌های ربیع‌خواه هفت ماه پس از مصدومیتش و بازگشت مجدد اوست. مطمئناً ربیع‌خواه نمی‌تواند مثل قبل باشد، اما مهم این است که او سلامت است و رفته رفته بهتر هم خواهد شد. بله، من از او خواسته بودم که رو به عقب بازی کند و اشتباه هم کرد، اما بیرانوند هم اشتباه کرد، علیپور، بشار رسن، منشا و سایر بازیکنان هم اشتباه کردند. همه بازیکنان در زمین اشتباهاتی دارند.

آیا تراکتوری‌ها انتظار داشتند داور گل آفسایدشان را سالم اعلام کند؟!
وی در خصوص اینکه تیم حریف به داوری اعتراض داشته و می‌گوید گل آنها آفساید نبوده و یک پنالتی هم برای این تیم نگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: به نظر شما آن گل آفساید بود یا نه؟ آیا آنها انتظار داشتند داور گل آفسایدشان را سالم اعلام کند؟! بازهم تکرار می‌کنم، از وقتی به ایران آمدم، داوران حتی یک اوت را به ما هدیه ندادند. از آنها چیزی هم نمی‌خواهیم. حالا اینکه چقدر اشتباه به ضرر ما بوده، بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)