پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم مقابل الاهلی موفق شدند کیفیتی که در سطح لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان دهند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: متاسفانه زمان زیادی برای خوشحالی این برد نداریم. به بازیکنانم تبریک می‌‌گویم, آنها شخصیت تیم برنده را نشان دادند در عین فشار و خستگی, انرژی مضاعفی به وجود آورند. آنها موفق شدند در بازی‌ای که می‌بایست پیروز شوند, پیروز شدند و این یعنی کیفیتی که باید در سطح لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان دهند. بسیار باهوش, عقلانی, منطقی و فشرده بازی کرند. حریف نیز اگر موقعیتی داشته اتفاقی بوده یا روی اوت به دست آورده بود.

وی درباره اینکه با توجه به فشردگی بازی‌ها آیا این روند در پرسپولیس ادامه پیدا می‌کند, گفت: در واقع برای همین موضوع بود که ما باید این بازی را می‌بردیم و پیروزی مهم بود. در واقع این بازی یک وظیفه بود که بچه‌ها خیلی در آن تمرکز داشتند و روی دو توپی که سرگردان بود به گل رسیدیم. همیشه گفته‌ام که در هر سه جام به دنبال اهداف حداکثری هستیم.

سرمربی پرسپولیس راجع به گل زیبای شجاع خلیل‌زاده, اظهار داشت:  این اولین گل شجاع نیست. او کیفیت بالا و قدرت سرزنی خوبی دارد و معمولاً در همه ضربات ایستگاهی حضور دارد. این گل هم خیلی زیبا و نمایشی و به نوعی برای تلوزیون بود که باید برای به ثمر رساندن آن به شجاع تبریک بگویم، البته او در تمرینات هم خیلی از این کار‌ها انجام می‌دهد اما برای من مهمتر‌ین مسئله گلی بود که به ثمر رسید. در این بازی عملکرد بچه‌ها روی توپ‌های سرگردان و بی‌‌صاحب خیلی مهم بود. مشاهده شد که چقدر بچه‌ها آماده این بازی بودند و تمرکز داشتند.

برانکو در ادامه راجع‌ به موقعیت‌هایی که بازیکنان پرسپولیس در بازی از دست می‌دهند, گفت: سؤال خوبی کردید و این واقعیت است. ما مدام روی ضربات آخر کار و تلاش می‌کنیم که درصد به ثمر رساندن موقعیت‌ها را بالا ببریم اما مهم برای من این است که موقعیت را خلق می‌کنیم و انتقال مثبت برای حمله به دروازه حریف داشته باشیم که در این مورد کم‌دقت هستیم و باید روی پاس آخر بیشتر کار کنیم, این موضوع در بازی استقلال هم دیده شد و باید بیشتر تمرین کنیم. متاسفانه وقت زیادی برای تمرین کردن نداریم و دو روز دیگر باید دوباره بازی کنیم.

وی راجع به دیدار پیش رو با سایپا اظهار داشت: این بازی هم خیلی سخت خواهد بود. قبل از بازی با پیکان هم گفتم تیمی که در خطر سقوط نیست و در حاشیه امن قرار دارد و به طور منطقی نمی‌تواند در جمع ۴ تیم برتر جدول باشد, از همه تیم‌ها خطرناک‌تر خواهد بود, چون تحت فشار نیست و بازیکنان این تیم برای انگیزه ورزشی خود بازی می‌کنند و همیشه ما مقابل این تیم‌ها بازی‌های سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه از بودیمیر برای دوندگی کم، انتقاد می‌شود, تصریح کرد: انتقاد همیشه خواهد بود.

وی راجع به بهتر شدن کیفیت چمن ورزشگاه شهید کاظمی عنوان کرد: انتظار داریم همیشه بهتر باشد و انتظار داریم روی این زمین تمرینات بهتری داشته باشیم. متاسفانه ما همین یک زمین را داریم و خیلی نمی‌توانیم در مدتی طولانی به خوبی حفظش کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)