پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پدیده خراسان تشکر کرد.

برانکو ایوانکوویچ پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل پدیده شهر خودرو ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خیلی خوشحال و راضی هستم از برد. از بازیکنانم نیز بابت جنگندگی‌شان تشکر می‌کنم. از هواداران‌مان هم بابت اینکه در این هوای سر از ما حمایت کردند، کمال تشکر را دارم.

برای من باعث افتخار است که با شایستگی دربی امروز را بردیم
وی افزود: همان‌طور که روز گذشته گفتم، انتظار یک بازی سخت و محکم را داشتیم. خودتان دیدید که یک بازی سخت هم برای ما و هم برای حریف بود. این یک دربی واقعی بود. در هفته اول نیم‌فصل یک دربی سخت داشتیم. دو تیم در بالای جدول بودند و این برای ما مهم بود که هفته اول نیم‌فصل را با برد آغاز کنیم. بارها گفته‌ام که خیلی وقت‌ها پیش می‌آید در اولین بازی نیم‌فصل وقتی در خانه بازی می‌کنید، نتیجه بازی بسیار نامعلوم است. این برای من باعث افتخار است که با شایستگی بازی را بردیم و از بازی‌های بعدی نیز بهتر، بهتر و بهتر می‌شویم. به بازیکنانم هم بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم.

گل سوم ما می‌توانست حریف را ناک اوت کند!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس در ۳۰ دقیقه ابتدایی دو گل زد و خوب بازی کرد، اما چرا در ۶۰ دقیقه بعدی مانند ۳۰ دقیقه ابتدایی عمل نکرد، گفت: طبیعی است که خوشحال می‌شدیم اگر می‌توانستیم دو سه گل دیگر بزنیم. فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما باید تکرار کنم که پدیده یک تیم بسیار بسیار خوب است. یحیی گل‌محمدی تیمی خوب، مدرن و با میانگین سنی ایده‌آل جمع کرده است. حضور آنها در بالای جدول اتفاقی نبوده، اما خب همان‌طور که بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم، گل سوم ما می‌توانست حریف را ناک اوت کند!

اصرار به مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی‌زنیم
برانکو درباره اینکه در بسیاری از تیم‌ها و حتی در فوتبال مدرن اروپا وقتی دروازه‌بانی پاس رو به عقب دریافت می‌کند زیر توپ می‌زند، اما در بازی امروز پرسپولیس دیده می‌شد که بیرانوند از عقب بازیسازی می‌کرد، اظهار داشت: ما اصرار به مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی‌زنیم، مگر اینکه شرایط خاص و خطرناک باشد. اصرار ما به پاسکاری سرعتی است تا زهر حملات حریف را خنثی کنیم. روی گل دوم هم همان‌طور که شاهد بودید پاس‌های زیادی رد و بدل شد و تعویض بازی در عرض زمین، به سرعت صورت گرفت، به طوری که سیامک (نعمتی) در ۲۰ متری دروازه حریف تنها ماند. این در واقع دیدگاه و فلسفه ما در بازی است. البته همیشه شدنی نیست، اما همچنان اصرار خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم به همین روش بازی کنیم.

برخی افراد بهتر است الکی حرف نزنند و مدرک و مثال بیاورند
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه موفقیت‌های پرسپولیس برخی‌ها را ناراحت کرده است و برای اینکه این تیم را زیر سؤال ببرند مسائلی را مطرح می‌کنند که اخیراً محمد تقوی گفته است پرسپولیسی‌ها از باخت تیم ملی خوشحال شده‌اند یا برخی می‌گویند وزارت ورزش پرسپولیس را به صورت ویژه حمایت می‌کند، گفت: ما می‌دانیم که همیشه از این صحبت‌ها خواهد بود، اما ما نشان دادیم که تاکنون سر و کارمان با فوتبال است. دوست داریم که هواداران‌مان را شاد کنیم و هوداران‌مان از بازی ما لذت ببرند. محترمانه، صادقانه، ورزشی و جوانمردانه بازی می‌کنیم و حالا اگر کسی فکر می‌کند ما سفارش شده هستیم و پشت پرده اتفاقی است، مدرک بیاورند، نمونه بگویند و مثال بزنند. بهتر است اَلکی حرف نزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)