پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با فولاد سخت است اما می‌خواهیم مثل همیشه برنده باشیم.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد بازی با فولاد گفت: فولاد استارت خوبی داشته و دربی منطقه ای را برد. به طور سنتی فولاد همیشه خوب بوده و برخی بازیکنانش رفته‌اند اما با بازیکنان دیگر خودشان را تقویت کرده است. می‌دانیم چه چیز انتظارمان را می‌کشد بازی سختی داریم اما می‌خواهیم مثل همیشه برنده شویم. فصل قبل هم که ۲ بر صفر بردیم بازی ساده نبود.

وی در مورد مصدومیت بازیکنان پرسپولیس گفت: بله طبیعی است که مشکل داریم ۴ بازیکن ما رفته‌اند و آنچیزی که زیبایی تیم ما در پارسال بود نیمکت قویی داشتیم. البته انتظار داریم بازی به بازی بهتر شویم. بازیکنان با تجربه مثل سیدجلال ،کمال و حسین ماهینی حامل انرژی خوبی برای تیم ما هستند و از بازیکنان تشکر می‌کنم که در گرمای هوای بدون هیچ مشکلی تمرین می‌کنند.

برانکو در مورد اینکه تیمش تغییر تاکتیک می‌دهد یا نه گفت: هدف ما این است که تعادلی در تاکتیک داشته باشیم و می‌خواهیم تنوع تاکتیکی هم داشته باشیم کار ساده‌ای نیست اما تلاش می‌کنیم به آن برسیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس فوتبال اقتصادی ارائه می‌کند گفت: نتیجه مهم ترین چیز در فوتبال است فلسفه و دیدگاه ما همیشه یک جور بوده است. برخی وقت‌ها می‌توان از پس کار برآمد گاهی هم نمی‌توان. پدیده تیمی هجومی و خشن بود و طبیعی بود کاری که همیشه باید انجام می‌دادیم را نتوانستیم انجام بدهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت سروش رفیعی و اینکه آی تی سی او رسیده و آینده مقابل تیم شما بازی می‌کند، گفت: خود سروش و مربی اش بهتر می‌دانند که بازی می‌کند یا نه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)