پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم تا قهرمانی قطعی بشود.

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی یک – یک تیمش مقابل ماشین‌سازی در نشست خبری اظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم گفتم، قهرمانی لیگ با آخرین سوت داور در آخرین بازی مشخص خواهد شد. این اتفاق نیز خواهد افتاد. متأسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم که قهرمانی‌مان امروز مسجل شود، اما از بازیکنانم ایرادی نمی‌توانم بگیرم و باید از آنها بابت توان، تلاش و اراده‌ای که در این بازی به خرج دادند، تشکر کنم. امروز هم به خاطر هواداران‌مان متأسفم که با تمام توان ما را تشویق کردند، اما نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و با هم قهرمانی را جشن بگیریم. طبیعی است که بازی با پارس جنوبی در انتظار ماست و در آن بازی قهرمان مشخص خواهد شد.

در فوتبال همیشه بهترین‌ها برنده نمی‌شوند
وی ادامه داد: در این بازی تسلط کاملی داشتیم. ماشین‌سازی یک ضربه به سمت دروازه داشت که گل شد. ما ۱۹ ضربه به سمت دروازه داشتیم، ۷۰ درصد مالک توپ بودیم و ۱۱ موقعیت گل ایجاد کردیم. بقیه آمار را هم نمی‌گویم. با این حال فوتبال است و همیشه بهترین‌ها برنده نمی‌شوند.

مشکل اصلی ما این است که موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیمش در هفته‌های پایانی لیگ مساوی‌های پی‌درپی داشته است و شاید اگر یک بازی را هم برده بود اکنون قهرمانی‌اش مسجل شده بود، اما چرا به این مساوی‌ها تن دادند، گفت: بله، با شما موافقم، اما برنامه ما فشرده بود. ما بازی با ذوب‌آهن، سپاهان و ماشین‌سازی را داشتیم. همین‌طور با تراکتورسازی هم بازی کردیم. به لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کردیم، اما شاید یک برد قهرمانی‌مان را مسجل می‌کرد و حتی برد در بازی امروز هم می‌توانست ما را به قهرمانی برساند، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که این مشکل اصلی ماست.

بودیمیر قرارداد دارد و عملاً باید بماند
برانکو در خصوص اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل امتیازهای زیادی جمع‌آوری کرد که این تیم را همچنان به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نگه داشته است، اما در نیم‌فصل دوم در حالی بودمیر برای کمک به این تیم جذب شد که نتوانست انتظارات را برآورده کند و آیا او فصل آینده هم در پرسپولیس می‌ماند یا نه، گفت: بله، آقای بودیمیر را آوردیم تا گل بزند، اما متأسفانه با مصدومیت‌هایی که عارض شد، مشکل داشت و نتوانست در همه‌ی بازی‌ها حضور داشته باشد. پنالتی امروز را او گرفت و یکی دو صحنه دیگر هم بود که داور سوت نزد. باید فیلم بازی را ببینیم، اما به این سادگی نیست که یک شبه همه چیز سر جای خودش بیاید. تیم ما با او و بدون او شرایط متفاوتی دارد و او یک سال دیگر قرارداد دارد که عملاً باید بماند، مگر اینکه تغییری ایجاد شود.

داور باید برای ما ۳ پنالتی می‌گرفت نه یکی!
وی در واکنش به اعتراض هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی و محمد رضا مهاجری، سرمربی این تیم به روند داوری و اینکه معتقد بودند پنالتی پرسپولیس درست نبوده است، اظهار داشت: خواهشم این است که فیلم را ببینید. چیزی که من از بازیکنان شنیدم، فقط یک پنالتی نبود، سه پنالتی بود. خیلی علاقه دارم که بازی را ببینند.

یک امتیاز هم برای قهرمانی ما کافی است اما برای برد به جم می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه او در آستانه کسب سومین قهرمانی پیاپی است و با کسب این قهرمانی می‌تواند از رکورد استانکو با دو قهرمانی پیاپی عبور کند، اما شاید خیلی‌ها شرایط امروز تیم او را مانند سه فصل پیش می‌دانند که پرسپولیس با تفاضل گل قهرمانی را از دست داد و آیا خود او نگران این مسئله نیست، گفت: اکنون موقعیت ما خیلی بهتر است، علی‌رغم اینکه سپاهان تفاضل گل بهتری نسبت به ما دارد. با اینکه ما برای برد به جم می‌رویم، اما یک امتیاز هم برای قهرمانی ما کافی است. می‌دانیم شرایط‌مان سخت خواهد بود و خیلی شرایط سختی خواهیم داشت، اما فوتبال همین است و هیچ چیزی آسان نیست.

علیپور امروز خیلی خوب بود!
برانکو درباره یک فصل پرفشار که حضور در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بوده است و اینکه آیا احساس نمی‌کند در این فصل پرفشار علیپور خسته شده و نیاز به استراحت دارد و آیا نمی‌توانست به جای او از عالیشاه استفاده کند، تصریح کرد: بله، خستگی وجود دارد، اما علیپور امروز خیلی خوب بود. نمی‌شود انتظار داشت تمام مدت ۱۰ بازیکن در ۱۸ قدم باشند و بازیکن بتواند مؤثر واقع شود. عالیشاه هم مهاجم نیست و هافبک است. او مقابل تراکتورسازی و پاختاکور بازی کرد، اما این پست اصلی او نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)