پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد جو دیدار این تیم مقابل نفت تهران غیرورزشی بوده است.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار مقابل نفت تهران اظهار داشت: طبیعی است هر تیمی مقابل پرسپولیس بازی می‌کند، بسیار باانگیزه است و مقابل ما هم فراتر از امکانات و توانی که دارد، ظاهر می‌شود.

وی در ادامه افزود: نفت در بازی دیروز چیزی برای از دست دادن نداشت و با حل شدن مشکلاتش به مصاف ما آمد. البته در این بازی داور سه پنالتی مسلم برای پرسپولیس نگرفت و این موضوع کاملاً واضح بود. دو خطای پنالتی توسط بازیکنان حریف روی بازیکنان ما انجام شد و در دقایق پایانی هم توپ به دست مدافع نفت خورد و داور از این خطای پنالتی هم گذشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه داوری‌ها این ذهنیت را به وجود آورده است که گویا برخی در سازمان لیگ و فدراسیون نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان لیگ شود، یادآور شد: من به این مسائل کاری ندارم، اما وقتی در یک بازی سه پنالتی به نفع تیم ما گرفته نمی‌شود ناخودآگاه ذهنیت‌ها تغییر می‌کند و ممکن است آدم هر فکری را بکند.

برانکو درباره عدم حضور گادوین منشا و فرشاد احمدزاده در تمرین پرسپولیس و اینکه وضعیت آنها به کجا خواهد کشید، خاطرنشان کرد: من هر دو بازیکن را به خاطر بی‌انضباطی که مرتکب شدند در اختیار باشگاه قرار دادم و کمیته انضباطی باشگاه هر واکنشی نشان دهد، همان را اجرا می‌کنیم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا از عملکرد شاگردانش در بازی با نفت دلخور است یا نه، گفت: من نمی‌توانم انتقادی از شاگردانم داشته باشم. آنها همه تلاش خود را کردند و به اندازه کافی به دروازه حریف فشار آوردند. ما هر تاکتیک و تکنیکی را برای رسیدن به گل به کار گرفتیم، اما این یک واقعیت است که تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرند صددرصد دفاع می‌کنند، من هیچ گله‌ای از شاگردانم ندارم، چرا که به اندازه کافی شانس گل داشتند. در مورد پنالتی‌هایی هم که گرفته نشد، صحبت کردم. متأسفانه جو بازی غیرورزشی بود و این مسئله بر کیفیت مسابقه تأثیر گذاشته بود. امیدوارم دیگر شرایطی پیش نیاید که در ورزشگاه خالی به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مواجهه با پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «بیرون گذاشتن چند مهره اصلی تیم‌تان باعث نخواهد شد آخر فصل تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرند؟»، گفت: نمی‌دانم در مورد کدام مهره‌ها صحبت می‌کنید. این‌طور نبود که ما در غیاب چند بازیکن اصلی‌مان نتوانیم نفت را ببریم. آنچه بازی نشان داد ما شانس گل‌های زیادی داشتیم که توسط امیری، کمال و علیپور از دست رفت. ما حتی یک شانس گل هم به حریف ندادیم. معمولاً در فوتبال پیش می‌آید که شما نمی‌توانید موقعیت‌تان را به گل تبدیل کنید.

برانکو راجع به رکورد سیدحسین حسینی و شکسته شدن رکورد بیرانوند توسط دروازه‌بان استقلال گفت: رکورد برای شکستن است. رکوردها کلاً خوب هستند، اما من خیلی به آنها اهمیت نمی‌دهم و چیزی که برایم بسیار مهم است برد و برد و در پایان قهرمانی است.

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران در مورد اتوبوسی که هومن افاضلی جلوی دروازه نفت در بازی مقابل پرسپولیس چیده بود، عنوان کرد: ما از بازی حریف گله‌ای نداریم. خیلی از بازی‌های‌مان این‌طور بوده است. ما در طول فصل با حریفان اینچنینی زیادی مواجه می‌شویم و از حریف‌مان بابت نوع بازی گله نمی‌کنیم. ما می‌توانستیم دیروز برنده باشیم. خودمان را همیشه آماده این بازی‌ها می‌کنیم بدون اینکه از دست آنها ناراحت باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور ملی‌پوشان تیمش در اردوی تیم ملی و اینکه در نهایت خواسته کی‌روش مبنی بر حضور بازیکنان تیم ملی بعد از هر هفته از بازی‌های لیگ در اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: من به این مسائل کاری ندارم، مارکو مربی بدنساز تیم‌مان برای کار شخصی به سفر رفته است و فردا برمی‌گردد، در نظر داریم او را به اردوی تیم ملی بفرستیم تا ببیند در آنجا چطور ریکاوری می‌کنند و بر تجاربش افزوده شود، ما برای کسب هر تجربه جدید آمادگی داریم و از آن استفاده خواهیم کرد، ضمن احترام به کل برنامه‌های تیم ملی برای همه ما نتایج این تیم مهم است و امیدواریم در آینده نتایج بهتری بگیرد.

برانکو درباره ادعای یکی از خبرنگاران که اعتقاد داشت مشکلاتی برای احمد نوراللهی ایجاد کردند که نتواند بازی کند و وضعیت برنامه بازی‌ها و داوری‌ها که به نوعی علیه پرسپولیس است، گفت: پاسخگویی به این مسائل در حیطه من نیست و از باشگاه بپرسید.

وی درباره دعوت نشدن علی علیپور به اردوی تیم ملی و ناراحتی او از این مسئله گفت: نمی‌دانم چرا علیپور دعوت نشده است و این مسئله به من ارتباطی ندارد. آنچه مشخص است علیپور آقای گل لیگ است و واقعیتی هم که نمی‌شود آن را پنهان کرد این است که شجاع خلیل‌زاده در حال حاضر یکی از بهترین دفاع‌های لیگ است و با بازی‌های عالی که انجام می‌دهد این را ثابت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد آخرین وضعیت مهدی طارمی نیز عنوان کرد: تا آنجایی که خبر دارم او هم‌اکنون در اردوی تیم ملی است و اطلاع دیگری ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)