پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که او و سرخپوشان منتظر شروع دوباره لیگ برتر هستند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: صادقانه بگویم منتظر شروع لیگ هستیم و یکی دیگر از دربی‌های‌مان. پدیده نتایج خوبی کسب کرده و واقعاً فرم خوبی از خود نشان داده است. یحیی (گل‌محمدی) تیم خوبی بسته است و تیمش خیلی مدرن بازی می‌کند. خوشحالم از اینکه به بعد از مدت‌ها هوادران‌مان را می‌بینیم. همان‌طور که دیدید امروز تمام بازیکنان در تمرین حاضر بودند و تکمیل بودیم. البته یک مشکل و مصدومیت کوچک برای بودیمیر وجود داشت.

وی در ادامه با اشاره به شرایط بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: آدام همتی آندوسکوپی کرده است، انصاری و ماهینی هم کارهای عادی‌شان را انجام می‌دهند. بودیمیر نیز در تمرین امروز احساس درد کرد و باید ببینیم  شرایطش چگونه است.

برانکو درباره رقابت فشرده لیگ در نیم‌فصل دوم گفت: در حال حاضر در لیگ چهار سرمربی تیم ملی شاغل هستند، من، علی دایی، قلعه‌نویی و همین‌طور منصوریان، اما مهمترین مسئله این است که در کنار تیم ما، سپاهان، پدیده، تراکتورسای و حتی استقلال که شش امتیاز از ما عقب‌تر است که چیز مهمی نیست، حضور دارند. قطعاً لیگ جذابی را خواهیم داشت و این برای فوتبال ایران و هواداران خوب است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «باشگاه درخواست جدیدی برای تمدید قرارداد بشار رسن داده است؟»، تصریح کرد: بشار امروز اولین تمرینش را بعد از جام ملت‌های آسیا انجام داده است. البته باشگاه علاقه‌مند است که او تمدید کند.

وی درباره این موضوع که از نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس رضایت دارد، عنوان کرد: خیلی از بازیکنان جدید راضی هستم. ما خیلی هدفمند و در تمام پست‌هایی که نیاز داشتیم، بازیکن گرفتیم. ما در خطوط دفاع، هافبک و حمله بازیکن گرفتیم و لیست خوبی داریم. از همه مهم‌تر این است که نیمکتی قوی هم داریم.

وی درباره پیشنهاداتی که برای او مطرح می‌شود، گفت: طبیعی است که پیشنهاداتی وجود دارد. من مربی هستم که در دو جام جهانی بودم، در لیگ قهرمانان اروپا و آسیا بودم و در بازی‌های آسیایی شرکت کردم. طبیعی است که پیشنهادات می‌آید اما فعلاً با پرسپولیس قرارداد دارم.

برانکو درباره  احتمال برخورد انضباطی با بشار رسن عنوان کرد:  این مسئله در اختیار باشگاه خواهد بود، اما طبیعتاً جریمه خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال افزود: پیش از این هم دستم باز بود. ما بعضی از بازیکنان را کنار گذاشتیم و بعضی از بازیکنان را علی‌رغم وضعیتی که داشتیم، جریمه کردیم. الان دیدیم که کریمی در روز تولدش گل زد. ما بازیکنان خوبی داریم و نگرانی نخواهیم داشت.

وی درباره قهرمانی قطر در جام ملت‌ها گفت: من قبل از هر چیز به قطر تبریک می‌گویم. ما قبل از شروع جام ملت‌ها قطر را یکی از گزینه‌ها می‌دانستیم، البته نه برای قهرمانی، اما در نهایت دیدیم که آنها با لیاقت قهرمان شدند و همه بازی‌ها را بردند. قطری‌ها بازی‌های خیلی سختی هم داشتند و مقابل عربستان، کره جنوبی، امارات میزبان، عراق بازی کردند و در فینال هم ژاپن را بردند. ژاپن همه بازیکنانش در اروپا حاضر دارند، ولی نتوانستند مقابل قطر مقاومت کنند. ما هم السد و الدحیل را بردیم که ملی‌پوشان زیادی داشتند. به جرأت می‌گویم که ما تیم‌هایی را که بردیم از تیم ملی قطر قوی‌تر بودند، آنهم در شرایطی که فقط بیرانوند را به عنوان ملی‌پوش در اختیار داشتیم.

برانکو درباره جدایی بعضی از بازیکنان امید و زیر ۲۱ سال تیم پرسپولیس گفت: ما کادر خوبی داریم و طبیعی است که بازیکنان جوان بهترین وضعیت‌ برای‌شان این است که بازی کنند. بعضی‌ها را نگه داشتیم و بعضی‌ها را نمی‌توان نگه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)