پرسپولیس نیوز : مصاحبه سرمربی کروات پرسپولیس پیرامون اهداف آتی در این باشگاه ایرانی بازتاب گسترده ای در رسانه ها از جمله Fourfourtwo داشته است.

برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از مربیان شناخته شده کرواسی در مصاحبه ای که با رسانه های این کشور از جمله Omni Sport داشت تاکید کرد همچنان تشنه موفقیت های بیشتر با بزرگ ترین باشگاه ایران در رقابت های داخلی و آسیایی است تا جایی که کسب سومیت قهرمانی متوالی ایران همراه با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هدف نخست آنها در فصل پیش رو خواهد بود.

سایت Fourfourtwo در پوشش این مصاحبه نوشت:  بعد از نمایش خوب تیم ملی ایران در جام جهانی حال یکی از بزرگ ترین تیم های این کشور به دنبال پایان دادن نوار ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

یوز پلنگ ها در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار داشتند، اما توانستند نمایش خوبی از خود به جای بگذارند و تنها یک امتیاز با صعود به جمع شانزده تیم برتر جهان فاصله داشتند. با این وجود تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در سال های اخیر کارنامه خوبی نداشتند و آخرین بار پاس تهران موفق شد در سال ۱۹۹۳ مزه قهرمانی در آسیا را بچشد. دو تیم استقلال و پرسپولیس دو نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. استقلال به مصاف السد و پرسپولیس به مصاف الدحیل خواهد رفت.  پرسپولیس قهرمان دو فصل اخیر لیگ ایران است و در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد تا نیمه نهایی پیش برود ولی با شکست مقابل الهلال، از دور رقابت ها کنار رفت. سرخپوشان پایتخت تا به حال موفق به کسب قهرمانی در آسیا نشده اند و برانکو آماده است که این طلسم را بشکند

حال برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران که سابقه دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را دارد گفت: الدحیل رقیب ما نشان داده است که حتی می تواند بهترین تیم قاره آسیا نیز لقب بگیرد، پس بازی ساده ای در پیش نخواهیم داشت. با وجود تمام مشکلات و قدرت حریف قطری، برای صعود و پیروزی به میدان خواهیم رفت. کلید موفقیت تلاش و تمرین زیاد است. این سومین سالی است که در رده های بالا جدول قرار داریم و سخت ترین چیز حفظ قدرت و ماندن در این سطح است. هیچ موفقیتی بدون سعی و تلاش به دست نخواهد آمد. دیگر موضوع مهم انتخاب و چینش بازیکنان بر اساس کیفیت، اشتیاق، روحیه و شخصیت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)