پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اهمیت و حساسیت بازی‌های جام حذفی ترجیح داد از مدعی بودن تیمش در این جام صحبت نکند.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهرخودرو در جام حذفی فوتبال ایران, اظهار داشت: بعد از مدت زیادی می‌گویم که گزینه قهرمانی نیستیم! نه اینکه نخواهیم ببریم، بلکه بازی در جام حذفی برگزار می‌شود و در این جام هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

دوست داریم قهرمان جام حذفی شویم اما راه بسیار سختی تا فینال داریم
وی افزود: ما تقریباً یک هفته پیش با پدیده بازی کردیم و این تیم را در بازی‌های لیگ بردیم، اما قطعاً در جام حذفی شرایط کاملاً متفاوت است و در این جام ممکن است هر اتفاقی رخ دهد تا منجر به حذف تیمی شود. همین که تیمی مثل داماش از لیگ دو به فینال جام حذفی رسیده، خود گویای همه چیز است. طبیعی است که ما هم دوست داریم در این جام قهرمان شویم، اما راه بسیار سختی تا فینال پیش رو داریم. سپیدرود را در رشت بردیم و حالا با پدیده بازی داریم و اگر این تیم را هم ببریم باید به مصاف سپاهان برویم. قطعاً هدف‌مان قهرمانی است و به همین خاطر دنبال مصلحت‌اندیشی نبوده و با تمام قوا در این جام شرکت می‌کنیم.

مشکل کوچک رادوشویچ و ربیع‌خواه به زودی حل می‌شود
وی با اشاره به شرایط بازیکنان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: همه بازیکنان ما به غیر از ماهینی و انصاری که مصدوم هستند، شرایط بازی کردن را دارند. البته یک مشکل کوچک برای رادوشویچ و ربیع‌خواه وجود دارد که آن هم به‌زودی حل خواهد شد.

به من نگفته‌اند که ترابی نمی‌تواند مقابل پدیده بازی کند
برانکو درباره اینکه گفته می‌شود مهدی ترابی اجازه همراهی پرسپولیس مقابل پدیده را از سوی سازمان لیگ پیدا نخواهد کرد، گفت: هیچ‌کس به من نگفته است که نمی‌توانم از این بازیکن استفاده کنم.

بازیکنان جدید ما یک شبه نمی‌توانند با تیم هماهنگ شوند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که متوجه بازیکنان جدید این تیم است، گفت: بازیکنان جدید ما یک شبه نمی‌توانند با تیم هماهنگ شوند. برخی مربیان بزرگ دنیا اعتقاد دارند هر بازیکن جدید هشت تا ۱۰ ماه زمان نیاز دارد تا با تیمش هماهنگ شود! طبیعی است که همه ما دوست داریم و می‌خواهیم در هشت تا ۱۰ دقیقه این نفرات با دیگر بازیکنان هماهنگ شوند، اما این امر میسر نیست. قطعاً آنها روز به روز با تیم هماهنگ‌تر شده و عملکرد بهتری خواهند داشت. ضمن اینکه باید تأکید کنم تیم ما بدون بازیکنان ملی‌پوش خود در بازی با پدیده حاضر شد و بازی را برد و مقابل فولاد در اهواز اگر چه باختیم، اما عملکرد خیلی خوبی داشتیم. شاید همه توقع داشتند ما پنج شش گل به استقلال خوزستان بزنیم و حالا که این اتفاق رخ نداده از ما انتقاد می‌شود. این نظرات به شخصیت تیم‌های دیگر ضربه می‌زند، در حالی که دیدید تیمی مثل استقلال خوزستان که تا حدی از لیگ برتر خارج شده است، چقدر خوب مقابل ما بازی کرد. قطعاً پرسپولیس با چهار بازیکن جدیدش نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.

اصلاً بازی تراکتورسازی – استقلال را ندیدم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم
این مربی کروات در واکنش به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او داوری دیدار تراکتورسازی – استقلال را چطور دیده است، گفت: من اصلاً دوست ندارم راجع به تیم‌های دیگر حرف بزنم! اصلاً این بازی را ندیدم که بخواهم به درباره آن صحبت کنم و جواب شما را بدهم. ما روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم.

هر کاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است!
برانکو درباره اینکه بازی‌های آینده پرسپولیس در آسیا و لیگ خیلی فشرده است و همین مسئله باعث می‌شود برخی رقبای این تیم که در لیگ قهرمانان حضور ندارند نهایت استفاده را از این موضوع ببرند، گفت: بله، قطعاً همین‌طور است. برنامه‌ریزی که انجام شده خیلی به ضرر ماست، در حالی که ما هیچ وقت در هیچ شرایطی نخواستیم به برنامه‌ریزی لیگ لطمه بزنیم، حتی موقعی که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم. مشخص نبود اگر قهرمان آسیا می‌شدیم و در رقابت‌های باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کردیم چه اتفاقی رخ می‌داد! نمی‌خواهم دوباره گله کنم، بلکه ما هر کاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است که توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد، اما تنها تیمی هستیم که در جام حذفی و حتی بازی‌های لیگ برتر بدون ملی‌پوشان‌مان بازی کردیم. البته که در ادامه راهی که داریم مشکلات زیادی پیش روی‌مان وجود دارد، اما من به کادر بازیکنانم ایمان دارم و هراسی از آینده نداریم.

خلیلی را خیلی کامل نمی‌شناسم، اما در مورد او فقط حرف‌های خوب شنیده‌ام
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر مدیر این تیم با آمدن محسن خلیلی به جمع سرخپوشان تصریح کرد: این موضوع مربوط به سیاست‌های باشگاه است. محسن خلیلی را خیلی کامل نمی‌شناسم، اما در مورد او فقط حرف‌های خوب شنیده‌ام. شخصاً دو سه مرتبه با او رودررو شده‌ام، اما قطعاً مدیریت باشگاه آنالیز خوبی روی این مسئله انجام داده که این انتخاب را داشته است. به‌هرحال پست سرپرستی در باشگاه پرسپولیس خیلی مهم است و وظیفه سنگینی بر دوش اوست. خیلی وقت‌ها کارها در پرسپولیس سخت می‌شود و خیلی مهم است که سرپرست ارتباط خوبی با رسانه‌ها، بازیکنان و کادر فنی ایجاد کند. قطعاً مدیریت تیم کار پرمشغله‌ و پرمسئولیتی است و فکر می‌کنم این تغییر یک قدم مثبت رو به جلو برای بهتر شدن باشد.

وی در ارتباط با مسائل حاشیه‌ای زیادی که راجع به مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد و اینکه سرخپوشان قصد اعتصاب دارند، گفت: وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس مثل خیلی از باشگاه‌های دیگر خوب نیست و من تا این حد می‌توانم جواب این سؤال را بدهم.

در مورد رادوشویچ از عرب سؤال بپرسید
برانکو در پایان در واکنش به اینکه گفته می‌شود مشکل رادوشویچ با پرسپولیس مالی نیست بلکه او با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس درگیر شده است، گفت: این سؤال را از عرب بپرسید نه من

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)