مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاري‌فرد روزي صندلي مديريت پرسپوليس را تصاحب كرد كه چند ماه قبل از آن و بعد از نزديك به 8-7 هفته بي‌اسپانسري، باشگاه همكاري‌اش را با ماري براون شروع كرده بود. ماري براون به واسطه هدايتي حمايت مالي پرسپوليس در ليگ برتر را با پرداخت يك ميليارد و 200 ميليون تومان پذيرفت و ارزش همكاري ‌آنها در ليگ قهرمانان هم يك ميليارد و 600 ميليون بود اما با علني شدن اختلاف انصاري‌فرد و هدايتي، ماري براون هم قرارداد آسيايي‌اش را يكطرفه فسخ كرد تا پرسپوليس بازي‌هاي آسيايي‌اش را با اسپانسرهاي يك روزه و همكاري با «يك و يك»، «خودران وفا»، «آهنگ دريا» و «هود آرامكث» از سر بگذراند.

با پايان فصل و براي فراموش كردن ناكامي‌ها، انصاري‌فرد به يكباره از جذب اسپانسر 6 ميلياردي خبر داد و پايان همه دردسرهاي مالي. از آن روز نزديك به سه ماه گذشته و پرسپوليس هنوز از جذب يك اسپانسر نصفه و نيمه براي تبليغات پشت پيراهن‌اش هم ناکام مانده. البته در دو هفته اول نام «بيمه رازي» پشت پيراهن‌هاي تيم ديده مي‌شد و بعد گفتند كه قرار است ايرانول با يك قرارداد 800 ميليوني جايگزين بيمه رازي شود و براي تبليغات روي پيراهن هم براي امضاي قراردادي يك ميليارد و 500 ميليون توماني با شركت توليدي داروگر توافق شده.

البته همه اينها سواي آن اسپانسر 6 ميلياردي و هولدينگ 13 ميلياردي است كه انصاري‌فرد وعده‌اش را داده بود. حال آنكه همكاري با اسپانسر 6 ميلياردي تا امروز به خاطر مخالفت سازمان در حد حرف باقي مانده و مديرعامل حتي همان قراردادهاي 800 ميليوني و 5/1 ميلياردي را هم نهايي نكرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)