به فکر پرسپولیس نیستی به فکر خودت باش!


مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی خنکدار، متولد 63، حمید آباد ساری. اینها مشخصات بازیکنی هستند که بیش از پنج سال پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده و 8 بازی و یک گل زده ملی را در کارنامه خود دارد.

 

با این همه، این موارد نکات ویژه کارنامه ورزشی او نیستند نام شیث در طول این سالیان همیشه با حاشیه عجین بوده است.

 

اعلام احتمال سقوط هواپیما از میکروفون مهماندار پرواز شیراز-تهران که موجب وحشت مسافران شد، پخش کلیپ فحاشی غیرعادی او به یک هوادار، ضربه زدن به صورت دایی که آن زمان بازیکن سایپا بود، اخراجش توسط قطبی پس از شائبه کم کاری در لیگ هفتم، درگیری با علیرضا حقیقی در داربی تهران و مشکلات عجیب اخیرش با دایی بخشهایی از حاشیه های منتشر شده این بازیکن در سالهای اخیر بوده اند.

 

 

در نگاهی کلی تر مثالهای زیادی از حاشیه های بازیکنان فوتبال در دنیای فوتبال حرفه ای می توان یافت، آدریانو برزیلی بازیکن فعلی رم نمونه ای برای این حواشی است، این بازیکن در مقطعی از بازیهایش برای اینتر میلان دچار افت شدید شد و باشگاه برای حل مشکل پس از تلاش برای بازگرداندن او به تیم و قطع امید از بازگشت درخشانش تصمیم به انتقالش گرفت.

حاشیه های این فصل بار اول پس از باخت داربی روی گلی که مجیدی در کورس با شیث به ثمر رساند شروع شد، دایی پس از بازی شیث را از تیم اخراج کرد. داستان با حضور او در تیم امید، مصاحبه هایی که به دایی برای بازگشت التماس می کرد، وساطت های مدیر عامل و اضافه شدنش به تیم پیش رفت و به نظر می رسد پس از اخراج اخیرش در اردوی دوبی، حداقل تا زمانی که دایی مربی پرسپولیس است پایان یافته باشد.

 

رضایی در چند فصل اخیر اشتباهات زیادی داشته است که هم خود و هم تیمش را متضرر کرده است، تنبیهاتی مقتضی به صورتی که زندگی فوتبالی او را تحت تاثیر قرار بدهند از نوع کسر قرار دادن، نشستن روی سکو و یا حتی اخراج از تیم بنا به رفتارهای او توجیه پذیر به نظر می رسند. اما با این همه موضوع زمانی آزار دهنده می شود که شخصیت او به عنوان یک انسان و نه یک فوتبالیست حرفه ای زیر سوال می رود.

خواندن مصاحبه های بازیکنی که به مربی خود برای بازگشت به تیم التماس می کند، تو دهنی خوردن از کریم باقری در مقابل دوربینهای تلوزیونی، بازگشت از دوبی جدا از کاروان تیم، کلوزآپ هایی از زندگی ورزشی بازیکنی هستند که این روزها به نظر شورش را در آورده است.

شیث همانند نیکبخت واحدی گویا تنها راه حاشیه را می شناسد و هر از گاهی باید با هر مربی ای که کار می کند یک حاشیه فسفری راه بیندازد!

 

اما در این بین نکته اینجاست که وی با این رفتارهایش باعث شده است  که تا له شدن کامل از طرف مربیانی که با آنها کار می کرده تا حتی هواداران استقلال به واسطه عملکردش در داربی پیش برود.

 

سوال اینجاست که به واقع شیث چه زمانی قصد دارد که در رفتار خود تغییری ایجاد کند تا دیگر لااقل به خاطر فوتبال اینقدر خرد نشود!

نویسنده : ارسلان الهی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)