تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری نزدیک با یک گل در اصفهان پس از 11 سال برابر سپاهان به پیروزی برسد.

دیدار تیم های سپاهان و استقلال از ساعت 15:15 با حضور 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولاد شهر ‌آغاز  شد که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تهرانی های میهمان به پایان رسید.خسرو حیدری در دقیقه 15 گل تیم استقلال را به ثمر رساند.

در نیمه اول، بازی در اختیار شاگردان کرانچار بود اما استقلال روی یک ضد حمله و با حرکت حیدری از راست دروازه صادقی را باز کرد.پس از این گل سپاهانی ها حملات زیادی انجام دادند که رحمتی اجازه باز شدن دروزاه استقلال را به آنها نداد.

 با شروع نیمه دوم بازی متعادل شد و حتی آرش برهانی می توانست در دقیقه 58 استقلال را صاحب دومین گل کند اما ضربه سر شیرجه وار او را صادقی راهی کرنر کرد.

در ادامه بازی سپاهانی ها حملاتی را روی دروازه آبی پوشان تدارک دیدند اما این حملات نتیجه ای در بر نداشت. در یکی از مهم ترین صحنه ها شوت سرکش نویدکیا را رحمتی از زیر تیر افقی دروازه راهی کرنر کرد.

روی این ضربه کرنر در دقیقه پایانی بازی سپاهان توانست دروازه استقلال را باز کند اما مظفری زاده با تصمیمی مشکوک این گل را به دلیل خطای بازیکن سپاهان روی رحمتی مردود اعلام کرد.

استقلال با این پیروزی طلسم 11 ساله پیروز نشدن در اصفهان را شکست و 28 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد. سپاهان نیز 24 امتیازی باقی ماند.

نکته جالب بازی این جا بود که در دقایق تلف شده یک کارت قرمز داده شده یک گل مردود اعلام شد و 2 تعویض نیز انجام شد و در نهایت داور 3 دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد. استقلالی ها در این دقایق از تاخیر در زدن ضربه دروازه تا بیرون رفتن از زمین هنگام اخراج و تعویض ، برای کشتن وقت بازی استفاده کردند تا بتوانند به سه امتیاز بازی برسند. همین امر باعث خشمگین شدن تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد. فحاشی های صورت گرفته علیه برهانی ، رحمتی و نکونام به حدی شدت گرفت که شبکه سوم مجبور به قطع کامل صدای بازی شد.

قضاوت این دیدار برعهده سعید مظفری زاده بود. وی به امیر حسین صادقی و آرش برهانی از استقلال و محمدرضا خلعتبری و علی احمدی از سپاهان کارت زرد نشان داد. داور همچنین در دقیقه ۹۰+۲ جواد نکونام را از بازی اخراج کرد.

 آرش برهانی با دریافت کارت زرد از سعید مظفری زاده داور این مسابقه دیدار هفته آینده تیمش مقابل پیکان را از دست داد. همچنین جواد نکونام نیز ا اخراج خود در این بازی نمی تواند مقابل پیکان به میدان برود.

 

*هواداران تیم استقلال پس از پایان بازی علیه بازیکنان سپاهان شعار می‌دادند که این مسئله با درخواست قلعه‌نویی مبنی بر عدم سر دادن شعار روبرو شد.

 

*جواد نکونام هنگامی که با کارت قرمز داور روبرو شد، نسبت به مظفری‌زاده داور این مسابقه اعتراض کرد اما بازیکنان استقلال او را به سمت بیرون از زمین هدایت کردند. نکونام به دلیل انجام عمل غیرورشی و ضربه زدن به بازیکن حریف اخراج شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)