پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال امید پرسپولیس در شروع رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر امیدهای تهران بدون در اختیار داشتن بازیکنان امید حاضر در تیم بزرگسالان، برابر حریف خود به برتری دست پیدا کرد.

امیدهای پرسپولیس در این دیدار با گل‌های محمود حسینی (۲ گل) و توحید قنبری در زمین حریف با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شاگردان منوچهر عبدا…نژاد در این دیدار ابتدا با دو گل جلو افتادند ولی پس از آن، روی دو پرتاب اوت دستی بسیار بلند، بازی به تساوی کشیده شد ولی در نهایت سرخپوشان به پیروزی رسیدند.

عبدا…نژاد برای این بازی، ۱۱ بازیکن خود را در اختیار نداشت. شش بازیکن محروم و مصدوم بودند و پنج بازیکن امید که با تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند نیز برای این بازی امکان حضور پیدا نکردند.

در رقابت‌های این هفته نوجوانان، پرسپولیس برابر پیکان دو بر صفر ناکام ماند. شاگردان منصور هاشمی در حالی بازی اول خود در نیم فصل دوم را واگذار کردند که در نیمه اول بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند ولی آن را از دست دادند.

گل‌های پیکان در دقیقه ۹۰ و وقت اضافه به ثمر رسید. گل اول پیکان روی یک پنالتی مشکوک به دست آمد که سرخپوشان به صحت آن اعتراض جدی داشتند. در جریان این بازی به دلیل توهین یکی از بازیکنان پیکان به سرمربی نوجوانان پرسپولیس، جو بازی برای دقایقی بر هم ریخت.

نونهالان پرسپولیس هم روز پنجشنبه در شروع بازی‌های خود در نیم فصل دوم لیگ برتر نونهالان تهران، در خانه نفت متحمل شکست سه بر دو شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)