تیم فوتبال مس کرمان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجر سپاسی به برتری رسید.

فارس، در اولین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر، امروز (شنبه) تیم‌های مس کرمان و فجر شهید سپاسی از ساعت 15 در ورزشگاه امام علی کرمان به مصاف هم رفتند.

مس در دقیقه 34 توسط رضا عنایتی به گل رسید که این دیدار ب همین نتیجه یک بر صفر به سود مسی‌ها به پایان رسید. در این مسابقه حدود 500 تماشاگر حضور داشتند.

 

تیم‌های تهرانی لیگ برتر هفته پانزدهم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند. در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز از ساعت 15:15دو دیدار همزمان برگزار شد.

در یکی ازاین دو دیدار راه‌آهن مقابل نفت آبان قرار گرفت و با گل بهادر عبدی در دقیقه 23 در نیمه اول پیش افتاد. در ادامه و در نیمه دوم ابتدا نفت آبادان در دقیقه 68 توسط روح الله عرب کار را به تساوی کشاند اما یک دقیقه بعد فرزاد آشوبی گل پیروزی را برای شاگردان دایی به پیروزی رساند. این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود راه‌آهن به پایان رسید.

مهدی زارعی در دقیقه 90 از راه‌آهن از زمین مسابقه اخراج شد.

همچنین دیدار تیم‌های پیکان و ملوان نیز در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم در دقیقه 76 وسلی فریرا برای شاگردان ویسی گلزنی کرد تا ملوانی‌ها پس از 4 پیروزی پیاپی سرانجام رنگ شکست را ببینند. پیکان نیز پس از شکست سنگین 6 بر صفر مقابل پرسپولیس دست به کار بزرگی زد و از صعود ملوان به صدر جدول جلوگیری کرد.

همچنین نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم و گهر با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید. هادی دهقانی در این مسابقه در دقیقه 23 برای تیم میزبان گلزنی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)