پرسپولیس نیوز : دیدار برگشت استقلال و ذوب آهن در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری ۳ بر یک آبی‌پوشان به پایان رسید تا این تیم در مجموع با برتری ۳ بر ۲ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک شاگردان شفر به اتمام رسید تا استقلال با نتیجه مجموع ۳ بر ۲ به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

گل‌های استقلال را در این دیدار مامه تیام در دقایق ۱۱ از روی نقطه پنالتی، ۴۱ و ۶۴ به ثمر رساند و تک گل ذوب‌آهن را نیز قاسم حدادی‌فر در دقیقه ۶۵ وارد دروازه استقلال کرد.

این در حالی است که داور عمانی بازی علاوه بر اعلام یک پنالتی پرحرف و حدیث برای استقلال بارها و بارها از اعلام خطاها و نشان دادن کارت زرد و قرمز به بازیکنان استقلال خودداری کرد و با وقت کشی ها و رفتارهای غیرورزشی بازیکنان این تیم بی تفاوت برخورد کرد.

این داور همان داوری بود که در بازی پرسپولیس مقابل الهلال یک پنالتی خارج از محوطه جریمه برای تیم عربستانی گرفت و از اعلام دو پنالتی پرسپولیس هم خودداری کرد و جلوی صعود پرسپولیس به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا را گرفت.

رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن هم، داور عمانی را علت اصلی صعود نکردن تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا دانست.

 رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن پس از شکست مقابل استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به استقلال و گروه داوری خسته نباشید بگویم که تیم صعودکننده را مشخص کردند.

او با کنایه ادامه داد: وقتی چنین گروه داوری خوبی در کار باشد، نه نیازی به واکنش‌های مظاهری و رحمتی است و نه نیاز به چیز دیگری. تیم داوری بود که باعث شد ذوب‌آهن در این مرحله حذف شود و از صعود عاجر بماند.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسیده بود اما با برتری استقلال در دیدار برگشت، این تیم توانست در مجموع با حساب ۳ بر ۲ جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

با صعود استقلال، چهار تیم غرب آسیا در مرحله بعد مشخص شدند. پرسپولیس و استقلال از ایران و السد و الدحیل از قطر، تیم‌هایی هستند که با قرعه‌کشی دوم خرداد، حریف خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شناخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)