پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس با برتری تیم میهمان خاتمه یافت.

دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گادوین منشا در دقیقه ۱۴ تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

ترکیب فولاد خوزستان: حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، عبدالله ناصری، فرزاد جعفری، سینا مریدی، اصغر عاشوری، ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و گادوین منشا.

دقیقه ۲: مهدی رحیم‌زهیوی از روی یک ضربه ایستگاهی قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که توپ او پس از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۴: ارسال محسن مسلمان از روی ضربه ایستگاهی با پرش گادوین منشا، ضربه سر او و گل پرسپولیس همراه شد. حامد لک معتقد بود منشا روی او خطا کرده و به داور مسابقه اعتراض کرد که با کارت زرد نیز جریمه شد.

دقیقه ۱۵: ارسال فولادی‌ها روی دروازه پرسپولیس با ضربه قیچی فرشاد جانفزا همراه بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه علیرضا بیرانوند، توسط مدافعان این تیم دور شد.

دقیقه ۲۹: گادوین منشا ضربه ایستگاهی خطرناکی به سمت دروازه فولاد شلیک کرد که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه خطرناک فولادی‌ها همراه بود که بیرانوند موفق به مهار توپ شد.

دقیقه ۱+۴۵: فولادی‌ها صاحب موقعیت خوبی شدند که ضربه جانفزا با فاصله‌ای کم و به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)