پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در نیمه نخست به سود سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۵۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان رفت و موفق شد در نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. علی علیپور در دقیقه ۱۰ این مسابقه موفق به گلزنی برای پرسپولیسی‌ها شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور.

ترکیب سپاهان: ابراهیم عالمه، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، سعید آقایی، علی کریمی، محمود قائدرحمتی، مهرداد محمدی، حسین پاپی، ساسان انصاری و مهدی شریفی.

دقیقه ۱۰: علی علیپور موقعیت خوبی برای گلزنی پیدا کرد که ابراهیم عالمه موفق به دفع ضربه اول شد، در ادامه احمدزاده توپ را به سمت دروازه زد که این بار توپ با برخورد به صورت عالمه به علیپور رسید. این بار آقای گل رقابت‌های لیگ برتری تا به اینجا فصل با پای چپ توانست دروازه سپاهان را باز کند تا این موقعیت در نهایت ثمری برای پرسپولیسی‌ها داشته باشد.

دقیقه ۳۰: گادوین منشا در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد و پس از پشت سر گذاشتن مدافعان پرتعداد زردپوش اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او توان لازم برای باز کردن دروازه عالمه را نداشت.

دقیقه ۳۱: امیری پس از دریبل جعفری، پاسی فوق‌العاده برای منشا ارسال کرد که این بازیکن را با عالمه در موقعیت تک به تک قرار داد، اما منشا هنگام دریبل دروازه‌بان سپاهان ناکام بود تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۳۳: پاس در عمق برای ساسان انصاری این بازیکن را در موقعیت خوبی قرار داد که می‌توانست گل مساوی را به ثمر برساند، اما سیدجلال حسینی به موقع خودش را مقابل توپ او قرار داد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۳: سعید آقایی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: مهدی شریفی موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۴۳: گادوین منشا پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت خوبی شد که برای ضربه زدن به توپ عجله کرد و ضربه پای چپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال روی دروازه سپاهان با ضربه سر گادوین منشا همراه شد که توپ به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را علیپور به بیرون زد تا بهترین موقعیت برای به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس، از دست برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)