پرسپولیس نیوز: نیمه نخست دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با برتری سرخپوشان میدان همراه بود.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

فرشاد احمدزاده در دقیقه ۱۳ و علی علیپور در دقیقه ۲۷ موفق شدند گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه صنعت نفت کنند.

ترکیب صنعت نفت آبادان: داود نوشی‌صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبداله‌زاده، سعید لطفی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حامد پاکدل، محمد شادکام و لوسیانو پریرا.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا.

دقیقه ۱: کرار جاسم وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و به زمین خورد و اعتقاد به خطای پنالتی داشت، اما داور نه تنها پنالتی نگرفت بلکه در ادامه به او تذکر جدی داد.

دقیقه ۱۳: وحید امیری از سمت چپ ارسالی روی تیر دوم صنعت نفت داشت که فرشاد احمدزاده بدون معطلی توپ را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۱۷: گادوین منشا پشت محوطه جریمه صنعت نفت با حرکتی فردی خط دفاعی این تیم را به هم ریخت و پاسی به وحید امیری داد. ارسال این بازیکن ضربه سر منشا را به همراه داشت که توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۲۳: حامد پاکدل ارسالی روی دروازه پرسپولیس انجام داد که پیش از استفاده بازیکنان صنعت نفت، بیرانوند توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: علی علیپور پشت محوطه جریمه شوتی سنگین به سمت دروازه صنعت نفت زد که دفع ناقص نوشی‌صوفیانی نتوانست مسیر توپ را ببندد و این توپ به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

دقیقه ۳۳: ارسال روی دروازه صنعت نفت با ضربه سر ناقص پرسپولیسی‌ها همراه بود و در ادامه مدافعان صنعت نفت توپ را به کرنر زدند.

دقیقه ۴۳: وحید امیری بار دیگر ارسالی روی دروازه صنعت نفت داشت که نوشی صوفیانی در خروج اشتباه کرد و پرسپولیسی‌ها توپ را به منشا رساندند، اما مدافعان نفت اجازه ندادند او به سمت دروازه ضربه‌ای بزند. ضربه برگشتی هم توسط بازیکنان پرسپولیس راهی اوت شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)