پرسپولیس نیوز : نیمه نخست دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس با برتری شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

تیم‌های پیکان و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گادوین منشا در دقیقه ۹ و علی علیپور در دقیقه ۱۳ موفق شدند گل‌های پرسپولیس را به ثمر برسانند.

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سجاد مشکل‌پور، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی و مرتضی آقاخان (کنت ایکه چوکو – ۲۰).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، حسین ماهینی، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا.

دقیقه ۲: گادوین منشا با ارسالی سیامک نعمتی را صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان پیکان موفق به دفع توپ شدند.

دقیقه ۹: پاس صادق محرمی برای منشا داخل محوطه جریمه این بازیکن را صاحب موقعیت کرد تا منشا پس از کنترل توپ و یک چرخش سریع‌، توپ را به تور دروازه پیکان بچسباند.

دقیقه ۱۳: پرتاب بلند حسین ماهینی روی اوت دستی و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده، باعث شد توپ به علی علیپور برسد و این بازیکن با ضربه سر ضرب از پشت محوطه جریمه توپ را به گل دوم پرسپولیس تبدیل کرد.

دقیقه ۳۶: فراز امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: تعادل کنت به دنبال ارسال امامعلی در محوطه جریمه پرسپولیس به‌هم خورد، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و بیرانوند در ادامه صاحب توپ شد.

دقیقه ۴۴: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شوتی محکم را به سمت دروازه پیکان شلیک کرد که رحمان احمدی موفق به مهار این توپ شد.

دقیقه ۱+۴۵: پاسکاری منشا و سیامک نعمتی در محوطه جریمه تبدیل به موقعیت مناسبی برای نعمتی شد، اما رحمان احمدی این حمله پرسپولیسی‌ها را خنثی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)