رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم با اشاره به اینکه نگران سلامتی گل محمدی هستیم گفت: با توجه به میل باطنی با جدایی گل محمدی از صبا موافقت می شود.

 

در حالیکه مجتبی رمضان بیگی مدیرعامل باشگاه صبا از قطعی نشدن جدایی یحیی گل محمدی از این تیم خبر داد عباس جهان بینی رئیس هیات مدیره باشگاه صبای قم اعلام کرد برخلاف میل باطنی با جدایی این مربی از تیم صبا موافقت می شود.

جهان بینی پس از شکست صبا مقابل نفت تهران ضمن بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه با تغییر بدون دلیل زمان بازی صبا با نفت باعث شدند ما در فاصله زمانی 9 روز فشارهای زیادی را تحمل و 3 بازی سنگین را انجام دهیم.

وی در خصوص وضعیت گل محمدی هم اظهار داشت: ما نگران وضعیت سلامتی ایشان هستیم و در حالی که تیم با این مربی نتایج خوبی گرفته برخلاف میل باطنی با خواسته ایشان که جدایی از تیم صبا است موافقت می شود.

جهان بینی با بیان اینکه  آیا گل محمدی در صورت حضور در پرسپولیس سلامتی اش به خطر نمی افتد اظهار داشت: خودشان این استنباط را دارند و ما هم سعی کردیم با ایشان همکاری کنیم.

وی در پایان در مورد گزینه های سرمربیگری تیم صبا و اینکه از استیلی به عنوان گزینه اصلی نام برده شده است گفت: ما دو، سه گزینه داریم که آقای استیلی یکی از آنهاست. طبیعتا شرایط را بررسی می کنیم و سرمربی را انتخاب خواهیم کرد اما همه چیز بستگی به مشخص شدن وضعیت نهایی گل محمدی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)