پنجشنبه 19 اردیبهشت (14:30)

مرجع خبری پرسپولیس : در نامه عزیز محمدی به عباس انصاری فر عنوان شد : برخورد شدید با هر نوع تخلف تماشاگران و اعضای دو تیم .

رييس سازمان ليگ برتر فوتبال با ارسال نامه‌اي به مديرعامل باشگاه پرسپوليس نسبت به رعايت برخي موارد انضباطي پيش از ديدار اين تيم برابر سپاهان اصفهان نكاتي را به او يادآور شد.

 عزيزالله محمدي با ارسال نامه‌اي به عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران در خصوص ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان از مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي باشگاه‌هاي ايران نكاتي را يادآور شد.

در اين نامه آمده است: “با عنايت به اين كه مسابقه جام حذفي انتخابي يك هشتم روز پنج‌شنبه دهم ارديبهشت به ميزباني پيروزي در استاديوم آزادي تهران برگزار مي‌شود، لازم است ترتيبي اتخاذ كنيد: كانوان هواداران و كميته فرهنگي و كميته حراست و امنيت آن باشگاه به مسئوليت شخص مديرعامل نسبت به برگزاري جلسه هماهنگي و توجيه مشوقين و سردسته تماشاگران اقدام و بر موارد ذيل نيز تاكيد شود:

الف – در طول مسابقه نسبت به تشويق بازيكنان و مربيان تيم خودي اقدام و از هرگونه تخريب و اهانت و شعار بر عليه بازيكنان، مربيان، هواداران، تيم داوري و گروه اداري برگزاري مسابقه جدا امتناع و خودداري شود.

ب – نسبت به ايجاد نظم و انضباط و ايجاد جو آرام در سكوها با هماهنگي مامورين انتظامي همكاري لازم را معمول نمايند.

لازم به تذكر است اين مسابقه توسط گروه ويژه ناظرين و اكيپ بازرسي كنترل شده و با هر نوع تخلف رفتاري تماشاگران و ساير اعضا دو تيم شديدا برخورد و در چارچوب آئين نامه اعمال مقررات خواهند شد.

مرجع خبری پرسپولیس : روز 28 اردیبهشت ماه 87 و در روز برگزاری فینال لیگ هفتم عده ای از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان با تخریب خودروهای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اعتراض خود را به شکست تیم محبوبشان اعلام کردند ! این در حالی بود که هواداران این باشگاه به عنوان مهمان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند . ماجرای دیدار رفت دو تیم در لیگ هفتم و نابینا شدن سرباز وظیفه نیروزی انتظامی هم هنوز از اذهان عمومی پاک نشده با این تفاسیر بهتر نبود مشابه این نامه برای مدیر عامل باشگاه سپاهان هم ارسال می شد ؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)