پرسپولیس نیوز: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس با معدود افراد متخلفی که قصد برهم‌زدن امنیت ورزشگاه نقش‌جهان را داشتند، برخورد کرده که در این رابطه ۲۵ نفر دستگیر شدند.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی درباره اقدامات صورت‌گرفته در حاشیه بازی شب گذشته سپاهان ــ پرسپولیس، اظهار داشت: از هنگام تعیین زمان بازی، تمام پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین امنیت آن اتخاذ شد و به‌پیشنهاد انتظامی استان، قرارگاهی به همین منظور با ۴ کمیته نیز تشکیل شد.

وی افزود: یکی از کمیته‌های این قرارگاه، کمیته فرهنگی بود که از مهمترین اقدامات آن جلسه با لیدرها و رؤسای کانون هواداران ۲ تیم، خوش آمدگویی توسط مسئولان انتظامی به هواداران و تهیه لوح زرین برای هواداران اخلاق‌مدار بازی بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کمیته انتظامی و ترافیکی از دیگر کمیته‌های این قرارگاه بود که موضوع نظم و امنیت در درون و بیرون از ورزشگاه، روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از تردد خودروهای غیرضروری در نزدیکی ورزشگاه را پیگیری می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، پایش تصویری کل ورزشگاه و نظارت ویژه بر معدود افراد هنجارشکن و همچنین بازرسی افراد در گیت‌های ورودی به ورزشگاه و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه را از دیگر اقدامات مهم این فرماندهی پیش از برگزاری بازی شب گذشته اعلام کرد.

وی افزود: علاوه بر این نیروهای خدوم و زحمتکش یگان ویژه با همکاری نیروهای انتظامی و پلیس راهور اصفهان با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده نظم و امنیت ورزشگاه را تأمین کردند، همچنین پیش از بازی فوتبال نیز ضمن بازدید میدانی از ورزشگاه و محل استقرار تیم مهمان (پرسپولیس) و استقبال از آنها، نظارت دقیقی در گیت‌های ورودی انجام دادند.

سردار معصوم‌بیگی تصریح کرد: با اقدامات صورت‌گرفته، بازی حساس شب گذشته با آرامش کامل شروع شد و هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشت تا اینکه در وقت‌های اضافه به‌دنبال کری‌خوانی و درگیری بازیکنان در زمین، تنش به تماشاگران منتقل شد و پس از بازی، هواداران دو تیم با تحریک تعدادی از افراد هنجارشکن در بیرون از ورزشگاه درگیری مختصری داشتند.

دستگیری ۲۵ تماشاگر متخلف دیدار سپاهان و پرسپولیس

وی از برخورد مأموران پلیس اصفهان با معدود افراد متخلف و برهم‌زننده نظم و امنیت ورزشگاه خبر داد و گفت: در این رابطه ۲۵ هنجارشکن بازداشت و تحویل مقام قضائی شدند تا در رابطه با آنها تصمیم لازم اتخاذ شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس، از آسیب به تماشاگران، و به‌ویژه بازیکنان و مسئولان تیم مهمان و همچنین ایجاد خسارت به ورزشگاه جلوگیری شد، ضمن اینکه مأموران ما تا ساعات ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد درگیر حفظ امنیت و روان‌سازی ترافیک بودند.

فرمانده انتظامی استان در پایان از همکاری و همراهی بسیار خوب اعضای شورای تأمین، دستگاه قضائی، مسئولان حراست ورزشگاه، مسئولان و کانون هواداران هر دو تیم و همچنین تماشاگرانی که در برقراری نظم و امنیت ورزشگاه همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت: پلیس همیشه کنار ورزشکاران، ورزش‌دوستان و تماشاگران است و با تمام وجود از امنیت بازی‌ها حراست می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)