پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز در رشت زیاده‌خواه نبودیم و فقط به دنبال قانون و حق بودیم.

هواداران تیم فوتبال داماش گیلان که گفته می‌شد به احتمال فراوان با جلال حسینی برخورد سردی خواهند داشت اما این بار با جلال حسینی برخورد بسیار گرمی توسط هواداران رشتی شد به طوری که خود حسینی نیز یک انزلیچی است تعجب کرد.

* یحیی گل‌محمدی که در نشست مطبوعاتی امروزی خود شرکت نکرده بود پس از ناراحتی خبرنگاران در هنگامی که قصد ترک ورزشگاه عضدی را داشت مورد انتقاد هواداران و حتی خبرنگاران نیز قرار گرفت حتی برای چندمین بار خبرنگاران ضمن عذرخواهی از گل‌محمدی از وی خواستند که صحبتی را در مورد بازی فردا مقابل داماش انجام دهد اما او از این کار سرباز زد.

همچنین سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتفاقات امروز گفت: ما فقط در رشت حق و قانون را می‌خواستیم که اجرا شود تمرین در چمنی که قرار است در آن بازی شود حق ما بود البته اتفاقاتی نیز در حین تمرین افتاد که همه آنها را دیدند و نیاز به حرف زدن درباره این موضوع نیست اما معتقدیم که ان‌شاءالله بازی فردا در فضایی آرام و جوانمردانه برگزار خواهد شد تا همه از آن لذت ببرند.

علی‌رغم تلاش نیروی انتظامی حدود 200 هوادار داماش هر چند لحظه یک بار مقابل هتل کادوس پرسپولیسی‌ها حاضر می‌شوند و با شعارهایی مبنی بر داماش آسیایی و داماش یادت باشه پرسپولیس باید شکست بخورد به تشویق تیم خود با لباس‌های آبی‌رنگ پرداختند.

این دیدار فردا ساعت 17 در ورزشگاه عضدی برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)