پرسپولیس نیوز: دو ستاره تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس که نیمکت نشین هستند قبل از شروع بازی برخورد گرمی با هم داشتند.

علیرضا بیرانوند اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و هنگام ورود وی جایگاه های طرفداران پرسپولیس به شدت این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

*سید مهدی رحمتی هم دومین بازیکنی بود که ساعت ۱۴:۴۵ برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت. رحمتی با ارشیا بابازاده امروز به گرم کردن پرداخت.

*بازیکنان تیم پرسپولیس ساعت ۱۴:۵۰ برای گرم کردن وارد زمین شدند.طرفداران پرسپولیس به محض ورود تیمشان تک تک بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

*پژمان منتظری مدافع تیم استقلال با وجود اینکه به دربی نمی رسد با اتوبوس استقلال وارد ورزشگاه شد. وی در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار دارد.

*خسرو حیدری،علی قربانی،جابر انصاری، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری،ارشیا بابازاده و محسن کریمی روی نیمکت استقلال قرار دارند.

* میلاد زکی پور مدافع چپ استقلال به این بازی هم نرسید و از لیست ۱۸ نفره آبی پوشان خط خورد.همچنین بویان هم به این بازی نرسید.

*صادق محرمی،احمد نوراللهی، حمیدرضا طاهرخانی، بوژیدار رادوشوویچ، شایان مصلح، محسن مسلمان،سیامک نعمتی و گادوین منشا روی نیمکت پرسپولیس حضور دارند.

*خسرو حیدری و محسن مسلمان دو بازیکن استقلال و پرسپولیس حین گرم کردن دو تیم با یکدیگر خوش و بش کرده و با هم صحبت کردند. هر دو بازیکن امروز نیمکت نشین هستند.

*سرور جباروف هافبک ازبک استقلال حین گرم کردن آسیب دید و از درد به خود پیچید. این بازیکن برای دقایقی باعث نگرانی استقلالی ها شد اما بعد از چند دقیقه دوباره به زمین برگشت و با استقلالی ها خود را آماده حضر در بازی کرد.

*هواداران تیم استقلال لئوناردو پادووانی را که به دلیل مصدومیت شدید در اهواز مانده است را تشویق کردند.

*مسئولان ورزشگاه درهای ورزشگاه را بسته تا مانع از ورود هواداران به استادیوم شوند. حتی آن دسته از تماشاگران که برای مراجعه به بوفه ها جایگاه های خود را ترک کرده اند برای بازگشت به جایگاه های خود دچار مشکل هستند.

* ارشیا بابازاده گلر جوان استقلال با پیراهن شماره ۹۰ پادووانی مدافع مصدوم این تیم مشغول گرم کردن شد.

* درست دقایقی قبل از شروع بازی مسئولان برگزاری زمین اقدام به آب پاشی روی زمین چمن کردند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵:۴۵ آغاز می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)