مرجع خبری پرسپولیس :۱- ديدار استيل آذين و پرسپوليس يك چهره استثنايى داشت. على كريمى را همواره به عنوان يك چهره استثنايى در فوتبال ايران شناخته ايم اما او در اين بازى همه كار كرد تا يك فوق ستاره نشان دهد. چهره اى كه بدون ترديد با تمام كارهايى كه در اين بازى كرد، همچنان محبوب ترين چهره ليگ ايران است.
  ۲- مسعود عنايت در برنامه ۹۰ حرف هايى جالب و استثنايى  زد. رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال در مورد شماره ۸ استيل آذين گفت:«آقاى كريمى اگر از باخت پرسپوليس ناراحت است و در مصاحبه هايش اين حرف ها را مى زند، پس چرا در هنگام بازى آنقدر عصبانيت نشان مى دادكه داور هند او را گرفته بود خوب مى گذاشت پرسپوليس از آن ضربه خطا به گل تساوى برسد و نبازد كه آقاى كريمى هم ناراحت نشود .» جمله ای که پربیراه نبود . مسعود مرادى در دقايق پايانى بازى خطاى هند كريمى را اعلام كرد اما شماره ۸ استيل آذين زمين و زمان را به هم دوخت و حتى به گفته خودش به داور هم توهين كرد تا كارت قرمز بگيرد و از زمين خارج شود.
۳ – على كريمى در آن صحنه نيازى نبود كه آنقدر اعتراض كند.  چرا كريمى روى آن صحنه آن همه اعتراض كرد و در نهايت هم كارت قرمز گرفت؟ مگر كريمى عاشق پرسپوليس نیست و از باخت اين تيم مقابل استيل آذين ناراحت نمی شود پس چرا روى يك صحنه معمولى آن همه سروصدا كرد ؟ این عاشق پرسپوليس  اجازه مى داد پرسپوليسى ها بدون دغدغه آن ضربه پشت محوطه جريمه را بزنند. شايد هم آن توپ درون دروازه قرار مى گرفت و پرسپوليس شكست نمى خورد و شاید هم هم به همان نتیجه ای میرسید که رسید. پس نيازى به آن همه جار و جنجال نبود. البته شرافت ورزشى على كريمى قابل تحسين است كه حلال و حرام را در فوتبال به خوبى مى شناسد و اجرا مى كند .
۴ – على كريمى به اندازه ای که می گوبد عاشق پرسپولیس است عاشق حرفه خود هم مى باشد كه ايرادى هم بر آن وارد نيست . او در جريان بازى تمام تلاش خود را به كار گرفت و اتفاقاً با ۲ پاس گلى كه داد زمينه شكست پرسپوليس را فراهم كرد و در دقايق پايانى بازى هم تمام تلاشش را كرد كه تيمش برنده از زمين خارج شود اما وقتى از زمين اخراج شد پيراهن
استيل آذين را به گوشه اى پرتاب كرد تا پيراهن پرسپوليس كه زير آن پوشيده بود را به هواداران تيم سابقش نشان دهد و اتفاقاً  بشدت هم تشويق شد. كريمى در واقع وقتى ديد نتوانسته به پرسپوليس گل بزند تا پيراهن خود را درآورد و پيراهن پرسپوليس را به حاضران نشان دهد تا هواداران تيم سابقش را سورپرايز كند، با اين كار خواست دل هواداران پرسپوليس را به دست آورد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)