دوشنبه 31 فروردین(14:27) 

مرجع خبری پرسپولیس: هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حالی از سه شنبه آغاز می شود که تیم فوتبال پرسپولیس می تواند با غلبه بر الغرافه قطر صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را قطعی کند.

پرسپولیس نیم فصل اول از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را با موفقیت پشت سرگذاشت. دو پیروزی و یک تساوی خارج از خانه مقابل رقیب اصلی حاصل تلاش سرخپوشان تهرانی در کارزار آسیایی است که این تیم را سرآمد دیگر تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها کرده است.

پرسپولیس اما برخلاف لیگ قهرمانان آسیا تیمی ضعیف و دور از انتظار در لیگ برتر است که چهار دیدار اخیر خود در این رقابت‌ها را با تحمل سه شکست و کسب تنها یک پیروزی پشت سرگذاشته است.

نمودار حرکتی تیم پرسپولیس در فصل جاری فراز و نشیب زیادی داشته است که فراز آن در مسابقات آسیایی بوده و نشیبش در رقابت‌های لیگ برتر.

شاگردان نلووینگادا در اوج ناکامی لیگ برتر پس از دو شکست مقابل مقاومت سپاسی و صبای قم به دو پیروزی پرگل مقابل الشباب امارات و الغرافه قطر دست یافته و شکست‌های لیگ را به فراموشی سپردند. این بار هم از قضا پرسپولیس پس از شکستی دیگر در لیگ برتر به میدان آسیایی پای می گذارد با این امیدواری که سناریوی سه دیدار نخست از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود.

تمام موفقیت‌های پرسپولیس در سه دیدار اخیر مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در ورزشگاه آزادی حاصل شده است. هنوز مشخص نیست که شاگردان وینگادا بتوانند این موفقیت‌ها را در دیدارهای خارج از خانه نیز تداوم بخشند یا خیر. در آزمون سه شنبه توانایی پرسپولیس در یک دیدار خارج از خانه آسیایی محک می خورد. قهرمان لیگ ستارگان قطر که آخرین امیدش برای صعود به مرحله حذفی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا بسته به دیدار با پرسپولیس است، نمی تواند حریف آسانی برای سرخپوشان باشد.

بازی فردا برای پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این تیم می تواند در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا صعود خود از گروه B این رقابت‌ها را حتمی کند.

 

سه شنبه – 88/2/1
* الغرافه قطر – پرسپولیس ایران، ساعت 20، ورزشگاه الغرافه دوحه
* الشباب عربستان – الشارجه امارات، ساعت 22:10، ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض
جدول رده بندی:
1-
پرسپولیس ایران 7 امتیاز- تفاضل گل 4+، 6 گل زده،

2-الشباب عربستان 7 امتیاز- تفاضل گل 4+، 6 گل زده، 

3- الغرافه قطر 3 امتیاز،

4- الشارجه بدون امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)