پرسپولیس نیوز : پرسپولیس در صورتی که از 6 دیدار باقیمانده سه مسابقه را ببرد؛ قهرمان است.

 بعد از اتمام هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس با 56 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف نسبت به تراکتور و 12 امتیاز نسبت به استقلال تهران در صدر جدول رده بندی حکمرانی می کند. در این گزارش 6 بازی باقیمانده این سه تیم که شانس قهرمانی دارند را بررسی کردیم و به یک نتیجه تقریبا قطعی رسیدیم: پرسپولیس قهرمان است و معجزه بارسلونا می تواند این مقام را از آنها بگیرد.

پرسپولیس:

شانس مسلم قهرمانی در اوج آمادگی به سر می برد. آنها 10 امتیاز با نزدیک ترین رقیب فاصله دارند. در 6 بازی باقیمانده باید بیشتر با تیمهای فانوس به دست پیکار کنند. سه بازی خانگی و سه بازی دور از خانه. پرسپولیس اگر از این 6 بازی و 18 امتیاز ممکن، سه بازی را ببرد و 9 امتیاز هم بگیرد اختلافش با تراکتور به 19 امتیاز می رسد و قهرمان لیگ شانزدهم است.

هفته بیست و پنجم: صنعت نفت – پرسپولیس

هفته بیست و ششم: پرسپولیس – پیکان

هفته بیست و هفتم:ماشین سازی – پرسپولیس

هفته بیست و هشتم: پرسپولیس – پدیده

هفته بیست و نهم: پرسپولیس – ذوب آهن

هفته سی ام: سیاه جامگان – پرسپولیس

تراکتورسازی تبریز:

حتی اگر پرسپولیس هم بازی های پیش رو را جملگی ببازد؛ تراکتور تیمی نیست که در حال حاضر بتواند بازی هایش را ببرد. تیم امیر قلعه نویی پس از رفتن چند تن از ستاره ها و مصدومیت ها و محرومیت های الباقی نفرات؛ دیگر طراوت قبلی را ندارد و مدام امتیاز از دست می دهد. آنها اگر تمام بازی های خود را ببرند و پرسپولیس کمتر از 9 امتیاز بگیرد قهرمان می شوند. توجه داشته باشید که سه بازی تراکتور خانگی و سه بازی خارج از خانه است. دیدار با استقلال، سپاهان و نفت از دشوار ترین دیدار های این تیم به حساب می آید.

هفته بیست و پنجم: تراکتورسازی – گسترش فولاد

هفته بیست و ششم: صبا – تراکتورسازی

هفته بیست و هفتم: پدیده – تراکتورسازی

هفته بیست و هشتم: تراکتورسازی – استقلال تهران

هفته بیست و نهم: سپاهان – تراکتورسازی

هفته سی ام: تراکتورسازی – نفت

استقلال تهران:

تیم منصوریان دیر موتورش روشن شد. آنها باید خیلی زودتر و شاید در نیم فصل اول قدر امتیازهای از دست رفته را می دانستند. حالا که فاصله به 12 امتیاز رسیده است فقط آبی پوشان از روی کاغذ شانس قهرمانی دارند. این تیم هم مانند دو تیم دیگر نیمی از بازی هایش در داخل خانه و نیمی دیگر در شهرستان به انجام می رسد. تیم منصوریان در شرایطی قهرمان می شود که پرسپولیس حداکثر در 6 بازی باقیمانده 6 امتیاز بگیرد و تراکتور هم بیش از 16 امتیاز نگیرد. خودش هم بتواند تمام بازی های پیش رو را ببرد. یعنی بردن تیمهایی چون تراکتور، سپاهان، گسترش و …

هفته بیست و پنجم: استقلال تهران – فولاد

هفته بیست و ششم: گسترش فولاد – استقلال تهران

هفته بیست و هفتم: استقلال تهران – صبا

هفته بیست و هشتم: تراکتورسازی – استقلال تهران

هفته بیست و نهم: پدیده – استقلال تهران

هفته سی ام: استقلال تهران – سپاهان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)