پرسپولیس نیوز : کانون هواداران باشگاه پرسپولیس برای بازی با الهلال برنامه‌های ویژه‌ای جهت تشویق بهتر سرخپوشان در نظر دارد که با هماهنگی باشگاه و حمایت اسپانسر به اجرا در می‌آید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کانون هواداران پرسپولیس و در هماهنگی با باشگاه پرسپولیس، اقدامات مختلفی در روز بازی با الهلال برای هواداران حاضر در ورزشگاه و تشویق هر چه بهتر سرخپوشان و نماینده فوتبال ایران صورت خواهد گرفت. توزیع دو هزار پرچم ایران بین تماشاگران از جمله این اقدامات است.

همچنین با هماهنگی سازمان لیگ، سیستم صوتی ورزشگاه و البته رادیو ورزشگاه برای پخش برنامه‌های فرهنگی در اختیار کانون هواداران خواهد بود که هزینه‌های این موارد توسط شرکت کاشی پرسپولیس تهیه خواهد شد که عهده دار هزینه‌های بلیت فروشی نیز شد تا هواداران پرسپولیس بتوانند رایگان وارد ورزشگاه شوند.

کانون هواداران پرسپولیس همچنین با دعوت از هواداران جهت حضور در ورزشگاه و کمک به پیروزی سرخپوشان که مقدمه موفقیت در مجموع دو بازی و صعود به مرحله بعد خواهد بود، از آنها خواست ضمن حمایت پر شور و همه جانبه از تیم محبوب خود و انرژی دادن به اعضای تیم پرسپولیس در برگزاری شایسته منظم و بدون حاشیه این مسابقه و تحقق یک میزبانی خوب که نمایانگر فرهنگ غنی ایرانی به میهمان عربستانی و مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد، کوشا باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)